וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "אילת תגיע עם הרבה ביטחון, נצטרך להוריד אותו"

20.6.2015 / 19:08

הפועל ירושלים וליאור אליהו מתכוננים למשחק הראשון מבין שניים בגמר הפלייאוף (שני, 21:00, ספורט 5): "הם עשו דבר מדהים נגד מכבי". פרנקו: "יש תחושה של דבקות, צריכים מאמץ אחרון"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
מותח איברים. אליהו/קובי אליהו

הפועל ירושלים ערכה הערב (שבת) אימון פתוח לתקשורת לקראת המשחק הראשון בגמר סל נגד הפועל אילת מחרתיים (21:00, ערוץ 1). תשעה ימים עברו מאז המשחק האחרון של האדומים, שגילו רק ביום רביעי מי תהיה היריבה שלהם בגמר, ובקבוצה עסקו בשבוע החולף בשמירה על רמת המתח.

ירושלים תודיע רק מחר בצהריים מי יהיו שני הזרים שלא יתלבשו למשחק. ככל הנראה אלו יהיו דרווין קיצ'ן וג'וזף ג'ונס, שלא התלבשו בחמישה מתוך ששת משחקי הפלייאוף עד כה. בשעות הערב שחקני ואנשי ירושלים יעלו על טיסה לאילת וביום שני בבוקר יתקיים אימון קליעות בהיכל בגין, שם ייערך המשחק הראשון. הבעלים, ד"ר אורי אלון, יגיע למשחק ישירות מניו יורק.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
"הקבוצה שלנו מאוד התבגרה במהלך השנה, זו לא אותה קבוצה מספטמבר או מנובמבר". פרנקו/קובי אליהו

מאמן ירושלים, דני פרנקו: "מהרגע שידענו נגד מי משחקים, יש תחושה של דבקות והאנשים מאוד קשובים. אנחנו מרגישים שהשחקנים ביחד ומאוד ממוקדים - וזה טוב. אפיק ניסים? אפיק שחקן שמוביל, אבל יש שם עוד שחקנים מצוינים. כל קבוצה שמגיעה לפה צריך לכבד אותה ויש סיבה שהיא הגיעה. יש לנו כמה שחקנים שאנחנו יכולים להשתמש בהם מבחינה הגנתית וכמובן שכמו לכל משחק, גם עכשיו הכנו לעצמנו כמה אופציות".

פרנקו הוסיף: "הקבוצה שלנו מאוד התבגרה במהלך השנה, זו לא אותה קבוצה מספטמבר או מנובמבר. עשינו כברת דרך, עברנו הרבה חוויות וזה משהו שבונה קבוצה. עכשיו אנחנו בשבוע האחרון של העונה, השתדלתי לתת לשחקנים קצת ספייס בזמן האחרון, ועכשיו כולם מבינים שצריך מאמץ אחרון של קבוצתיות, של רוח, של דברים שליוו אותנו. קשה לבוא לשני משחקים, מאוד קשה להכין שחקנים למין שיטה כזו של משחקים. לכן נתמקד רק במשחק הראשון ואחר כך נתחיל להתכונן למשחק השני".

ליאור אליהו אמר: "באימונים האחרונים התחלנו להתכונן לאילת. אנחנו מכירים אותם, חוץ מהמפגש בגביע כל המשחקים נגדם העונה היו צמודים. נכון שמכבי תל אביב אולי קבוצה יותר טובה מאילת, אבל כרגע אילת בתקופה יותר טובה והיא עשתה דבר מדהים. הם באים במומנטום, עם הרבה ביטחון, ונצטרך להוריד להם אותו".

אליהו הוסיף: "כולם מבינים שיש תואר על הפרקט וצריך לקפוץ כדי לקחת אותו. אני לא אומר את זה כדי להנמיך ציפיות, אבל בשני המשחקים האלו הכול יכול להיות. אנחנו בתקופה טובה, משחקים טוב, נקווה שנציג כדורסל שונה מזה שהצגנו במשחק האחרון על התואר - גמר הגביע. צריך לזכור שהפסדנו אותו בחמש דקות ברבע השלישי ואסור שזה יקרה שוב כי גם אילת היא קבוצה שמסוגלת לברוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully