וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דריסה באוסטריה, לא רחוק ממירוץ הדירוג של הפורמולה 1

אדם דהר עם רכבו לתוך ההמונים ודרס שלושה למוות. על פי הדיווחים, בין הקורבנות גם ילד בן שבע. אלפים יצאו לרחובות גראץ כחלק מפסטיבל ההגעה של הפורמולה 1 לעיר והפכו למטרה קלה

מירוץ הדירוג של הפורמולה 1 בגרנד פרי האוסטרי, לווה היום (שבת) במעשה רצחני של אדם שזהותו עדיין לא נמסרה. שלושה בני אדם נהרגו ולמעלה מ-50 נפצעו בעיר גראץ כשאותו אדם דהר במכוון לתוך כיכר עמוסה באנשים בעיר ודרס אותם. באוסטריה מדווחים שאחד מהקורבנות הוא ילד בן שבע.

על פי חלק מהדיווחים, בשלב מסוים אותו אדם עצר את רכבו, יצא ממנו כשהוא אוחז בסכין, והחל לדקור אנשים. בדיווחים סותרים נאמר שהוא אכן יצא מהרכב כשסכין בידו, אבל נעצר לפני שהספיק לפגוע באנשים נוספים.

ההגעה של מירוץ הפורמולה 1 לערים שונות ברחבי העולם מלווה בפסטיבלים גדולים והיום אלפים יצאו לרחובות גראץ כדי לחגוג וליהנות. המניע של הדורס עדיין לא פורסם ולא ברור אם יש קשר למירוץ המכוניות, אך ברור שהוא ניצל את האירוע החגיגי בשביל לצאת למסע שותת דם.

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס. רויטרס
ממשיך לשלוט. לואיס המילטון/רויטרס

על המסלול עצמו, לואיס המילטון קבע את הזמן הטוב ביותר במירוץ הדירוג ויזנק מהפול פוזישן גם מחר. אלוף העולם השיג פול שביעי בשמונת מקצי הדירוג האחרונים ו-45 בקריירה, כשקבע את הזמן המהיר ביותר עם 1:08.455 דקות והקדים את הקולגה ניקו רוזברג שיזנק מהמקום השני.

אחרי שני נהגי מרצדס יתייצבו בשורה השנייה סבסטיאן פטל שיזנק מהמקום השלישי עבור פרארי והברזילאי פליפה מאסה עם הרכב של וויליאמס. קימי רייקונן יתחיל מהמקום ה-18 בלבד.

המילטון, אגב, ישווה מחר שיא בן 45 שנים. הנהג הבריטי הוביל לפחות בהקפה אחת ב-16 המרוצים האחרונים, ולאחר שיעשה זאת בפעם ה-17 ברציפות ישתווה לבן ארצו ג'קי סטיוארט שקבע את השיא בין השנים 1968-1970. המילטון, שרוצה תואר עולמי שלישי, כבר מחזיק בשיא הניצחונות לנהג בריטי (37) ושיא הפול פוזישנים (45).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מכוניתו של ניקו רוזברג מפונה מהמסלול, פורמולה 1. רויטרס
רכבו של ניקו רוזברג מפונה מהמסלול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully