וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: אסטרס מוכנה לשלם חצי מיליון יורו על רובן ראיוס

האם מכבי חיפה תצליח למכור את הקשר הספרדי שלא נמצא בתכניות של רוני לוי? ביוון טוענים כי קבוצתו לשעבר מעוניינת להחזירו לקראת משחקיה בליגה האירופית וגם א.א.ק אתונה בעקבותיו

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יחזור למקום בו פרח? רובן ראיוס/ברני ארדוב

האם רובן ראיוס בדרכו חזרה לאסטרס טריפוליס? הקשר הספרדי, שקיבל הודעה כי אינו נמצא בתכניות של מכבי חיפה ומתכוון בכל זאת להגיע לאימון הפתיחה מחר (ראשון), נמצא במגעים עם קבוצתו הקודמת שרוצה להתחזק לקראת השתתפותה בליגה האירופית.

ראיוס, שיחגוג מחר יום הולדת 29, כבש 13 שערים בעונה החולפת, מתוכם שישה בליגה, אך לא הפגין יציבות ביכולתו ונע בין ההרכב לספסל כשקבוצתו סיימה רק במקום החמישי. בעונה הראשונה שלו בישראל כבש 11 שערים בליגת העל ועוד שישה באירופה, אך זכור בעיקר בגלל הפגיעה הברוטאלית שסיימה את הקריירה של רפי דהן מבני יהודה.

באסטרס היוונית דווקא זוכרים את ראיוס לטובה, כאחד הזרים הכריזמטיים והמרשימים בהיסטוריה של הקבוצה הצנועה. בשנתיים שלו באסטרס הוא סייע לקבוצה להעפיל לגמר הגביע ולהשיג את הכרטיס לאירופה, עד שנמכר למכבי חיפה תמורת 800 אלף יורו בקיץ 2013. כעת, על פי הדיווחים ביוון, מנסה אסטרס לרכוש אותו בחזרה תמורת 500 אלף יורו.

פרט לאקסית שסיימה שלישית בעונה החולפת, גם א.א.ק אתונה שחזרה לליגה הבכירה ביוון מעוניינת בקשר הספרדי. אטרומיטוס שדורגה רביעית הוזכרה גם היא בהקשר שלו, אך ראשיה אמרו כי יתקשו לעמוד בעלויות. בעבר דווח כי גם פאוק סלוניקי וקבוצות הצמרת בקפריסין מועמדות לקלוט את ראיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully