וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאליטו: אדאמה טראורה נבחר למצטיין, קובלנקו זכה בנעל הזהב

קשר מאלי, שהוביל את נבחרתו למקום השלישי באליפות העולם לנבחרות עד גיל 20 עם 4 שערים ו-2 בישולים, זכה בכדור הזהב. דנילו הברזילאי הגיע למקום השני. חלוץ אוקראינה סיים כמלך השערים, רייקוביץ' השוער המצטיין, אוקראינה הנבחרת ההוגנת

קשר מאלי, אדאמה טראורה, חוגג. AP
שחקן הטורניר. אדאמה טראורה חוגג/AP

נבחרת סרביה זכתה היום (שבת) לראשונה בתולדותיה באליפות העולם לנבחרות עד גיל 20 (המונדיאליטו) לאחר שניצחה בגמר 1:2 את ברזיל בתום הארכה. למרות שהסלסאו היו פייבוריטים לזכייה שישית שלהם בטורניר (בדיוק כמו ארגנטינה), הסרבים העקשנים הצליחו בסופו של דבר להשלים סנסציה ולזכות בטורניר שנערך הפעם בניו זילנד. אל המקום השלישי הגיעה מאלי, שניצחה 1:3 את סנגל שסיימה רביעית.

קשר נבחרת אורקאינה, ויקטור קובלנקו. Hannah Peters, GettyImages
מלך השערים. ויקטור קובלנקו/GettyImages, Hannah Peters

קשר מאלי בן ה-19, אדאמה טראורה מליל, זכה בכדור הזהב, הפרס המוענק לשחקן המצטיין של הטורניר. טראורה, לו 20 הופעות בליגה הצרפתית העונה (עשר מהן בהרכב) יחד עם שני שערים, כבש ארבעה שערים במהלך הטורניר ובישל שניים נוספים. אל המקום השני הגיע הקשר הברזילאי דנילו בן ה-19, המשחק בבראגה. במקום השלישי נמצא סרגיי מילינקוביץ' בן ה-20 מגנק.

בנעל הזהב, הפרס המוענק לכובש המצטיין, זכה ויקטור קובלנקו בן ה-19 מאוקראינה, שהרשית חמש פעמים במהלך הטורניר. קובלנקו נחשב להבטחה גדולה באוקראינה ולרשותו שתי הופעות בקבוצה הבוגרת של שחטאר דונייצק. ארבעה שחקנים סיימו עם ארבעה שערים כל אחד. בפרס כפפות הזהב, המוענק לשוער המצטיין, זכה פרדרג רייקוביץ' הסרבי בן ה-19, ששייך לכוכב האדום בלגרד. רייקוביץ', 1.91, מחזיק בהופעה אחת בנבחרת הבוגרת של סרביה. הוא ספג ארבעה שערים בלבד לאורך כל הטורניר. אוקראינה, שהפסידה בשמינית הגמר בפנדלים לסנגל, זכתה בתואר "הנבחרת ההוגנת" של הטורניר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שוער נבחרת סרביה, פרדרג רייקוביץ', עם הגביע. GettyImages
עם הגביע. השוער המצטיין של הטורניר, פרדרג רייקוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully