וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ראקיטיץ' וקאייחון מתחתנים, שוערת כובשת בתוספת הזמן

הכדורגלנים מנצלים את הפגרה כדי להתחתן עם בחירת ליבם, מישל בטוס סיפקה נגיחת-דג מרשימה בדרך ל-1:1 דרמטי בתוספת הזמן, דידייה יא קונאן מהאנובר איבד כמעט את כל רכושו. וגם: האוהד שלא הסכים להחזיר לאלכס רודריגס את הכדור ופציעה קשה במשחק רוגבי

18:30: וראן וראקיטיץ' מתחתנים

לכדורגלנים המקצוענים ברחבי היבשת שמייצגים גם את הנבחרת שלהם, אין יותר מדי זמן פנוי, וכשיש הם מנצלים אותו בצורה הכי טובה שיש. בלם ריאל מדריד, קשר ברצלונה וגם חוסה קאייחון מנאפולי ופרננדו יורנטה מיובנטוס מתחתנים הערב ובספרד תיעדו את החתנים ביום חופתם. צפו.

13:00: גזענות בנבחרת האנגלית?

תמונה ובה נראים שחקני הנבחרת הצעירה של אנגליה סועדים להנאתם גררה לא מעט שאלות ברחבי הממלכה. בתמונה נראים השחקנים הלבנים של הנבחרת יושבים בשולחן אחד, ואילו השחקנים שחומי העור של הנבחרת בשולחן אחר. העיתונים הבריטיים תהו לפשר הדבר.

09:25: השוערת הכובשת

חידה: מה יותר כיף משער שוויון/ניצחון דרמטי בתוספת הזמן? תשובה: שער שוויון/ניצחון דרמטי של שוער/ת בתוספת הזמן. מישל בטוס, שוערת פורטלנד ת'ורנס מליגת הנשים האמריקאית, סיפקה שער שכזה במהלך ה-1:1 של קבוצתה מול קנזס, כשהבקיעה בנגיחה מרשימה בתוך הרחבה. "אני לא חושבת ששמרו עליי בצורה טובה", אמרה השוערת. "בכלל לא ידעתי שהכדור נכנס פנימה וזה כל מה שאני זוכרת".

09:10: ביתו של דידייה יא קונאן נשדד

חלוץ האנובר, דידייה יא קונאן, נמצא בימים אלו עם משפחתו בחופשה בחוף השנהב. מספר גנבים מקומיים החליטו לנצל זאת, ובזמן שנעדר מביתו פרצו לביתו ורוקנו כמעט את כל תכולתו. שלוש מכוניות יוקרתיות נגנבו, תכשיטים, כסף, מוצרי חשמל ומה לא. יא קונאן אגב, מסיים את חוזהו בהאנובר בעוד כעשרה ימים.

דידייה יא קונאן שחקן האנובר. Joern Pollex, GettyImages
הכל נגנב. דידייה יא קונאן בימים שמחים יותר/GettyImages, Joern Pollex

09:00: פציעה קשה במשחק רוגבי

רוגבי נחשב לאחד המשחקים האלימים בספורט. תיקולים, פציעות ומכות חזקות הם עניין שבשגרה. רובי גריי המשחק בליגה האוסטרלית הרגיש זאת היטב על בשרו, כשספג תיקול קשה מאוד על כר הדשא, שבגינו נאלץ לפנות את מקומו.

08:45: האוהד שסירב להחזיר לאלכס רודריגס את הכדור

אלכס רודריגס נכנס הלילה לספרי ההיסטוריה של ליגת ה-MLB כשחבט את החבטה ה-3,000 בקריירה שלו. מדובר בשחקן ה-29 בהיסטוריה שמגיע ל-3,000 חבטות והראשון מאז חברו לקבוצה לשעבר, דרק ג'יטר, שעשה זאת ב-2011, גם הוא בהומראן (רק שניהם ו-וייד בוגס השיגו את החבטה ה-3,000 בקריירה עם הומראן). אלא שבניגוד למסורת, האוהד שתפס את הכדור הכה יוקרתי, סירב להחזיר אותו לרודריגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully