וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת העתודה הפסידה לטורקיה 81:71

19.6.2015 / 23:04

הנבחרת של דן שמיר פתחה את טורניר ההכנה באיטליה עם הפסד לאלופת אירופה. נאור שרון הוביל את קלעי הנבחרת עם 16 נקודות. הנבחרת תפגוש את פולין בשבת

עידן זלמנסון, סנטר נבחרת העתודה. ברני ארדוב
עשר נקודות. עידן זלמנסון/ברני ארדוב

נבחרת העתודה של ישראל פתחה הערב (שישי) ברגל שמאל את משחקי ההכנה שלה לקראת אליפות אירופה שייפתחו בעוד קצת יותר משבועיים עם הפסד 81:71 לנבחרת טורקיה, שזכתה בקיץ שעבר באליפות אירופה, במסגרת טורניר ההכנה באיטליה. הנבחרת, שקיבלה לשורותיה את הגארד אור לאומי רק ביום הנסיעה לאיטליה, לאחר שהודח עם מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף בליגת העל, פיגרה במחצית 44:39. הטורקים הופיעו למשחק בסגל חסר יחסית.

נאור שרון, שמשמש כרכז הבכיר בסגל של דן שמיר, הוביל את קלעי הנבחרת עם 16 נקודות. עוד קלעו לישראל: רומן סורקין 11, חואקין שוכמן ועידן זלמנסון 10 כל אחד, איתי שגב 9, אור לאומי ודניאל דנינו 4 כל אחד, יונתן מור 3, ספנסר וייס ונטע סגל 2 כל אחד. ישראל תמשיך את משחקי ההכנה כשתפגוש מחר בערב את פולין ותנעל את הטורניר במשחק ביום ראשון נגד איטליה.

כידוע, פיב"א אירופה החליטה שלקראת הקיץ הקרוב ירדו שבע מתוך 20 הנבחרות שבדרג א' לדרג ב', וכדי לא לחזור לדרג השני, יצטרכו השחקנים של שמיר לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים בבית המוקדם שכולל את בולגריה, יוון, סרביה ולטביה, או לחילופין לסיים במקום הראשון בשלב השני שיכלול את שמונה הנבחרות שלא השכילו לעלות שלב. כזכור, הנבחרת סיימה בשנה שעברה במקום השביעי באליפות, כשהייתה קרובה מאוד להעפיל לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully