וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ניצחה בקלאסיקו, קרשיאקה הקטנה אלופת טורקיה

הבלאנקוס עלו ל-0:1 בסדרת הגמר נגד ברצלונה עם 72:78 שהגיע אחרי 17 נקודות של פרננדס. המשחק הבא בראשון. בטורקיה קרשיאקה השלימה 1:4 מפתיע על אפס וזכתה בפעם השנייה בתואר

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יעניק להם ביטחון להמשך. רודי פרננדס/רויטרס

הקלאסיקו של הכדורסל הספרדי יצא הערב (שישי) לדרך עם סדרת הגמר בין ריאל מדריד לברצלונה, כאשר הבלאנקוס הצליחו לשמור על הביתיות, לנצח 72:78, ולעלות ל-0:1. המשחק השני בסדרה יערך גם כן במדריד ביום ראשון הקרוב.

ברצלונה דווקא פתחה טוב את המשחק, אבל ריאל מדריד הכתיבה את הקצב בדקות הסיום של הרבע הראשון ושלשות של אנדרס נוצ'יוני ומריו הזוניה הורידו את הבלאנקוס ביתרון 20:27. המומנטום של הבלאנקוס נמשך ברבע השני, מרסליניו הוארטס ניסה להשאיר את ברצלונה בעניינים ודאג לנקודות, אבל אלו היו הדקות של פליפה רייס שצלף פעם אחר פעם והוריד את ריאל מדריד ביתרון 40:47 להפסקה.

את הרבע השלישי רודי פרננדס פתח עם שלשה חשובה שהקפיצה לעשר, מאצ'יי לאמפה ניסה להציל את המצב, אבל קיבלנו רבע רע מבחינה התקפית של שתי הקבוצות, ובסיומו הפער של ריאל קוזז ל-59:53. ברבע האחרון עוד נדמה היה שהמאבק ייגמר הרבה לפני השריקה האחרונה, כשהפער הגיע שוב לתשע, אבל שלשה של הזוניה הורידה לארבע ובהפרש ברצלונה צימקה לשתיים בלבד. פרננדס הלך לקו, קלע את השתים שלו, ועם עוד שלוש נקודות של רודריגס מהקו המשחק נסגר עם 72:78.

פרננדס סיים את המשחק עם 17 נקודות וארבעה ריבאונדים, לרייס ולרודריגס היו 12 נקודות כלאחד. בברצלונה הזוניה קלע 18

שחקן ריטאס וילנה, חואן פלאסיוס. AP
פלאסיוס/AP

קרשיאקה הקטנה השלימה הערב (שישי) זכיה סנסציונית באליפות טורקיה, לאחר שניצחה בחוץ את אנאדולו אפס 71:85 והשלימה 1:4 בסדרה. זו הפעם הראשונה מאז 1987 שהקבוצה מאיזמיר זוכה באליפות, אחרי שהדיחה בחצי הגמר את האלופה היוצאת פנרבחצ'ה.

הרבע הראשון הסתיים בשוויון וגם המחצית נחתמה ביתרון מינימלי של קרשיאקה, אך ברבע השלישי התפוצצה האלופה הטריה עם 12:26. הרבע האחרון היה בגדר מזעור נזקים של אפס, שהושפלה בפעם השניה בסדרה מול אוהדיה בבית, ובסיום חגגה הקבוצה האלמונית של אופוק סריצ'ה את האליפות השניה בתולדותיה. חואן פלאסיוס הצטיין עם 22 נקודות ב-90 אחוז מהשדה .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully