וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי: "אי אפשר לקחת את זה מאיתנו, אני רוצה לזכות שוב בתואר"

מול עשרות אלפי אוהדים מכל אזור המפרץ ובמזג אוויר מושלם, סטף קרי חגג אליפות ראשונה בקריירה שהשיבה את כתר ה-NBA לווריורס אחרי 40 שנה. המאמן סטיב קר: "השחקנים רק רצו לנצח, וזה מה שעשה את זה כיף"

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
כמה שהוא התרגש הערב. סטף קרי/AP

יומיים וחצי לאחר שהשלימו זכייה ראשונה באליפות ה-NBA זה 40 שנה, שחקני גולדן סטייט יצאו לחגוג. אנשי האלופה החדשה קיימו הערב (שישי) את תהלוכת הניצחון המסורתית ברחובות אוקלנד, אל מול עשרות אלפי אוהדים.

הצוות המקצועי בראשות סטיב קר והשחקנים, בהם ה-MVP של העונה הסדירה סטף קרי וה-MVP של סדרת הגמר אנדרה איגודאלה, חצו את העיר על האוטובוס הפתוח במזג האוויר מושלם. את הגביע הם הניפו והציגו אותו בגאווה לאוהדים הרבים שהגיעו.

דריימונד גרין שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
פצח בראפ. דריימונד גרין/AP

סטף קרי אמר במהלך החגיגות: "זה אומר הרבה מבחינתנו להחזיר את האליפות למפרץ. אנשים פה חיכו 40 שנה. כל כך הרבה אנשים שיחקו מבלי לקחת אליפות, אי אפשר לקחת את זה מאיתנו. אנחנו אלופים, ונחגוג כמו אלופי העולם.

"חלמתי על הרגע הזה כילד. אתה צריך לקחת את זה צעד-צעד, ואני מעריך כל שלב במסע: ניתוחים, חילופי מאמנים, חילופי שחקנים, למצוא את האנשים הנכונים. זו התוצאה של כל העבודה הקשה. אני רוצה לזכות בתואר הזה שוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קליי תומפסון שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
קליי תומפסון צוהל/AP

המאמן סטיב קר הוסיף: "כל אזור המפרץ כאן, אנשים משתגעים. זו עיר מיוחדת, לעולם לא אשכח את זה. הלחץ עליך כמאמן הוא גדול, אתה רוצה שכולם יהיו מרוצים ושמחים - וכולם עכשיו שמחים.

"היה קל להשתלב בתפקיד, הקבוצה רצה בשנים האחרונות, היא מלאה באנשים מחויבים שרוצים לנצח ושאכפת להם זה מזה. היו לנו הרכבים שונים, לא היה אכפת להם מקרדיט, הם רק רצו לנצח, וזה מה שעשה את זה כיף".

שון ליוינגסטון, שלקח אליפות ראשונה בקריירה בעונתו הראשונה בווריורס, אמר: "כל האנשים האלה, מאיפה הם באו? אני רואה את האהבה והתמיכה. זה מרגש לדבר על המסע הזה, לזכות באליפות לפני שאני פורש.

"נכנסתי אתמול וראיתי את סטף, אמרתי לו 'מה קורה, אלוף?'. זה יהיה כך לנצח, תמיד נהיה אלופים, אף אחד לא ייקח לנו את זה. זו היסטוריה"

It's a celebration! #rickJamesVoice #OhWeGonBeShampionship #ChampsOfTheWorldCraig #Parade #MVPbus

A photo posted by Andre Iguodala (@andre) on

דריימונד גרין סיפק ראיון בסגנון ראפי, ושאל את המנחה: "קליי תומפסון? יאפ. ספלאש בראדרס? יאפ. קאבלירס? נו. ניצחנו? יאפ. הם גרועים? יאפ. אנחנו כאן? יאפ. הם לא? לא".

קליי תומפסון חגג: "הכוח שלנו זה באנשים, מהאוהדים ועד נערי הכדורים. כולם תרמו ולכן זה מרגיש כל כך נפלא. יש פה חבורה נהדרת של אנשים, ונעשה את זה שוב".

אנדרה איגודלה, שהוכתר כ-MVP של הגמר, נשאל בעיקר על העובדה שנאלץ להיות שחקן משלים: "קיבלתי את זה כי קר זכה בחמש אליפויות ואתה נותן לאדם כזה כבוד. אמרו שהיה לנו מזל שלא נפצעו לנו שחקנים, אבל זה קרה כי הרבה שחקנים תרמו. זה מגיע לנו".

צעדת הניצחון של גולדן סטייט ווריירס. AP
מחכים לשחקנים/AP
תהלוכת הניצחון של גולדן סטייט ווריירס. Thearon W. Henderson, GettyImages
ההמונים באוקלנד מתאספים/GettyImages, Thearon W. Henderson
תהלוכת הניצחון של גולדן סטייט ווריירס. AP
לא שוכחים מי אחראי להישג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully