וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת צפויה לארח את משחקיה באולם באשקלון

19.6.2015 / 19:01

על אף נסיונות של ראשי הקבוצה, העולה החדשה מתקשה להגיע למצב שבו האולם הקטן יאושר לליגת העל, ותצטרך לארח בעיר השכנה. מגעים להמשך דרכם של הופמן וניר, שולמן מועמד

שחקני מכבי קרית גת עם צלחת האליפות. אדריאן הרבשטיין
החיים לא פשוטים בליגת העל. שחקני מכבי קרית גת/אדריאן הרבשטיין

העולה החדשה מכבי קרית גת מתחילה לגלות שהחיים בליגה הראשונה לא יהיו כל כך קלים. בשיחות שקיימו ראשי הקבוצה עם מנהלת ליגת העל התגלה כי הסיכוי שיוכלו לארח את כל המשחקים העונה באולמה הביתי לא קיים, ועל מנת שלא ליצור אי שיוויון ולשחק רק חלק מהמשחקים בבית, תיאלץ קרית גת לצאת מגבולות העיר. האופציה המועדפת על ראשי המועדון היא לארח את המשחקים הביתיים באולם באשקלון שמכיל כ-3,000 מושבים, וממוקם קרוב יותר מהאולמות בבאר שבע ואף מהאולם החדש ביבנה שהוזכרו כאפשרויות. בקרית גת אף יצרו קשר עם עיריית אשקלון על מנת לקבל הערכת מחיר לגבי שימוש במתקן, כשככל הנראה הקבוצה אף תתאמן בחלק מהשבוע מחוץ לעיר כדי להתרגל לאולם.

בינתיים התוכניות לבניית אולם בעיר הולכות ומתקדמות. העירייה מקדמת את הנושא, אך אחת הבעיות הגדולות תהיה מימונו, כשהתקווה היא שחבר הכנסת מיקי זוהר, ששימש כיו"ר הקבוצה עד לאחרונה ונשאר מקורב ותומך בקבוצה, ושרת התרבות והספורט מירי רגב, תושבת העיר, יוכלו לתרום במקורות מימון. בקרית גת מקווים כי כבר במהלך עונת 2016/17 יוכלו לעבור לאולם חדש בעיר, שיכיל כ-1,500 מקומות.

בנושא המקצועי בוחן המאמן נתי כהן את שוק השחקנים על מנת לצרף לקבוצה שחקנים ישראלים טובים מספיק כדי שיעזרו לה לשרוד בכבוד את עונת העלייה לליגה הבכירה. ליאור ליפשיץ, שהיה מהברגים החשובים בעונת שעברה, מחזיק בחוזה לעונה נוספת וימשיך, ובקבוצה אף מקיימים שיחות עם אלעד הופמן ויוני ניר שהיו מכוכבי העונה שעברה.

בקרית גת מעריכים כי ייקח זמן עד שיוכלו לצרף שחקנים מבחוץ, שכן הדרישות של השחקנים הישראלים בשלב הזה הן גבוהות מהיכולות הכלכליות של המועדון. מי שהוזכר כמועמד להצטרף הוא אייל שולמן, בו מעוניינות גם מכבי ראשון לציון והפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully