וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לעונה הבאה: קליבלנד תחפש טרייד על ברנדן הייווד

אלופת המזרח מחפשת רענון בסגל, ותנסה להעביר את הסנטר המזדקן שלא הרבה לשחק העונה ומחזיק בחוזה של 10.5 מיליון דולר. גם הבחירה ה-24 בדראפט והזכויות על סאשה קאון על הפרק

ברנדן הייווד שחקן קליבלנד. Steve Dykes, GettyImages
יחתום בקבוצה אחרת? הייווד/GettyImages, Steve Dykes

העונה של קליבלנד הסתיימה ביום רביעי לפנות בוקר, עם ההפסד במשחק השישי של סדרת הגמר לגולדן סטייט. כעת הקבאלירס עובדים על העונה הבאה, ועוד לפני השמות של שחקנים שעשויים להצטרף לאלופת המזרח, עלה ב-ESPN שם של מי שעשוי לעזוב אותה – הסנטר ברנדן הייווד, שמיעט לשחק העונה.

הקאבס מעוניינים להיפטר מהחוזה של הייווד בן ה-35, שעומד על 10.5 מיליון דולר ואינו מובטח, אם ישוחרר לפני 2 באוגוסט, וגובה החוזה עשוי לפתות קבוצות שירצו לפנות מקום מתחת לתקרת השכר.

לצד הייווד עשויה קליבלנד להציע גם את הבחירה ה-24 בדראפט, שיתקיים ביום חמישי הקרוב בניו יורק. עם זאת, כל עסקה שנוגעת לדראפט תוכל לצאת לפועל רק לאחר שיתקיים משום שקליבלנד כבר סחרה בבחירה שלה על מנת להשיג את קווין לאב בקיץ שעבר. גם הזכויות לסאשה קאון, שנבחר בסיבוב השני של 2008 ושיחק מאז בצסק"א מוסקבה, עשויות לעמוד על הפרק.

הג'נרל מנג'ר של הקאבס, דייויד גריפין, אמר אתמול במסיבת עיתונאים לסיכום העונה כי ינסה להשאיר את מתיו דלבדובה ואימן שאמפרט, שסיימו חוזה, לנוכח העליונות שהציגה גולדן סטייט בסדרת הגמר בגזרת עושי המשחק.

דייויד בלאט דייויד גריפין קליבלנד. AP
ינסו להשאיר את דלבדובה ושאמפרט. בלאט וגריפין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully