וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש ראשון: הבלם דינו שקבורץ חתם בהפועל כפר סבא

19.6.2015 / 16:44

שנתיים לאחר שעזב את בית"ר ירושלים, הבלם הקרואטי בן ה-25, ששיחק בשנה שעברה בקלוז' הרומנית ושיחק בשורותיה ב-32 משחקים, מצטרף לקבוצה מהשרון והופך לרכש הראשון של נעים

שחקן בית"ר ירושלים, דינו שקבורץ, לפני שחקן בני יהודה, פדרו גלבאן. קובי אליהו
ספג 54 שערים ב-32 משחקים בבית"ר. שקבורץ/קובי אליהו

הבלם הקרואטי דינו שקבורץ, אקס בית"ר ירושלים, חתם בהפועל כפר סבא. שקבורץ בן ה-25, ששיחק בעונה החולפת בקלוז' הרומנית (32 משחקים, שישה מהם בגביע והשאר בליגה), הוא החיזוק הראשון של העולה החדשה, ששבה הקיץ לליגת העל אחרי שבע עונות.

שקוברץ שיחק בבית"ר בעונת 2012/13, וניצל איתה מירידה רק במחזור האחרון, אחרי שהקבוצה ספגה 54 שערים לאורך העונה. הוא שותף בכל המשחקים למעט אחד, וכבש שער אחד. הוא הופיע בכל הנבחרות הצעירות של קרואטיה, ובעבר שיחק גם בוורז'דין מארצו, בלוקומוטיב זאגרב, במכלן ובנאה סלאמיס הקפריסאית.

כפר סבא עוד לא צירפה שחקנים מאז הבטיחה את עלייתה, במחזור האחרון של העונה, כששמעון אבוחצירה ודני עמוס הוזכרו כמועמדים להגיע. התקציב צפוי לנוע סביב 12 מיליון שקל, מעט מעל המינימום לליגה הבכירה.

"הפועל כפר סבא לא תהיה מהדורה חוזרת של מכבי נתניה שעלתה ליגה והשתגעה", הבהיר גורם במועדון. "ננסה לייצר קבוצה הרבה יותר שפויה ומאוזנת כדי לא להתמודד בעוד שנה עם איום של פירוק כפי שקורה במכבי נתניה".

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים עם בעלי המועדון סתיו שחם. קובי אליהו
"לא נהיה מכבי נתניה". שחם והשחקנים בחגיגות העלייה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully