וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד לנשיאות ברצלונה: "דחיתי הצעה לצרף את סרחיו ראמוס"

ג'ורדי מאחו, שיתמודד בבחירות בעוד חודש מול ברתומאו ולפורטה, טוען כי בלם ריאל מדריד הוצע לו על ידי גורם חיצוני, "אבל לא נהיה הכלי של ראמוס ואחיו כדי להגדיל את ההצעה של ריאל"

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד נוגח מעל ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
ראמוס מול ברצלונה. לא צפויים לאחד כוחות/רויטרס

ג'ורדי מאחו, אחד המועמדים לנשיאות ברצלונה, טוען כי שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס הוצע לו כחלק ממסע הבחירות שלו. לדברי מאחו, שהשיק היום את קמפיין הבחירות שלו תחת הסיסמה "בארסה שלך", הוא דחה את האפשרות הזו על הסף.

"אני לא יודע אם הוא הוצע גם למתמודדים אחרים", אמר מאחו, "אבל אנחנו לא נכנסים למשחק הזה. אנחנו לא נהיה הכלי של סרחיו ראמוס ואחיו כדי להגדיל את ההצעה של ריאל מדריד אליהם".

המועמד לנשיאות הוסיף: "אנחנו לא אלה שיצרו את הקשר וגם לא היה לנו קשר ישיר, אלא באמצעות צד שלישי שהגיש לנו את ההצעה להביא את ראמוס. ממה שאנחנו יודעים, אנחנו מבינים שזה בא מתוך רצון של הצד שלהם".

מאחו הודיע עוד כי הגיע לסיכום עם מיכאל לאודרופ למינויו למנהל מקצועי, אם ייבחר. הכוכב הדני אמנם ערק מברצלונה לריאל מדריד ב-1994, אך המועמד הבהיר: "כשחשבתי עליו, חשבתי על האדם, לא על השם שלו. הוא אינטיליגנט, מנוסה, מכיר את התרבות של בארסה היטב ויש לו יחסים טובים מאוד עם יוהאן קרויף. הוא ברצלונאי בלבו, אין לי ספק בכך".

הבחירות לנשיאות ברצלונה יתקיימו ב-18 ביולי. הנשיא מכהן ג'וזפ ברתומאו ירוץ לכהונה נוספת, ויתמודד, בין היתר, עם הנשיא לשעבר חואן לפורטה, שתחתיו זכה המועדון להישגים הגדולים של תחילת עידן גווארדיולה אך גם נקלע לקשיים כלכליים משמעותיים. ברתומאו החליף את סנדרו רוסיי שהתפטר בעקבות עסקת ניימאר, ויעמוד אף הוא לדין על חלקו בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully