וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: הפורוורד טל דן חתם בקבוצה לשנתיים נוספות

19.6.2015 / 15:34

השחקן בן ה-28, שביצע את הפריצה שלו במדים הכתומים, יישאר בנס ציונה וצפוי להשלים שש שנים בקבוצה. טל קרפלס מועמד לחזור. דומיניק ג'ונסון, ששיחק בראשון לציון, חתם בבנביט הטורקית

טל דן שחקן עירוני נס ציונה. ניב אהרונסון
נשאר בקבוצה בה פרץ. דן/ניב אהרונסון

טל דן חתם היום (שישי) בעירוני נס ציונה על חוזה לשנתיים נוספות. על הסיכום בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

בדן היו מעוניינות מספר קבוצות נוספות מליגת העל, כאשר הפועל חולון ומכבי חיפה הוזכרו כאפשרויות, אך הוא העדיף להמשיך בקבוצה בה ביצע את הפריצה הגדולה שלו. בנס ציונה מקווים לסכם עם מספר שחקנים נוספים בימים הקרובים, על מנת שיוכלו להתקדם לעבר שוק השחקנים הזרים.

דן (1.96, 28) הוא יליד ווילס, גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל ורשם שנתיים בבוגרים של הקבוצה מעיר היין, אך לא זכה להזדמנות אמיתית. הוא שיחק בליגת העל גם בעירוני אשקלון, אך את קפיצת המדרגה עשה אחרי תקופה בליגה השנייה במכבי אשדוד ובנס ציונה. בעונת 2013/14 עלה עם הכתומים לליגת העל תוך שהוא רושם 9.3 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה שדרג את מספריו ל-11.5 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

בשבוע שעבר הודיעה נס ציונה על הארכת חוזהו של המאמן נדב זילברשטיין לעונה נוספת והמטרות הבאות של הקבוצה הן להשאיר את מאיר טפירו ואור סולומון, שמבוקש על ידי מספר קבוצות בליגה הרומנית. מיטשל וואט מחזיק בחוזה לעוד עונה, אך יכול לעזוב אם יבחר לשלם לקבוצה פיצוי. רובי בוסטיין יעזוב, בעוד שלגבי גיל אמיתי קיימת אי ודאות בשלב זה. מי שהוזכר כמועמד לשוב למועדון הוא טל קרפלס, ששיחק בשנתיים האחרונות ברובינארי הרומנית.

* דומיניק ג'ונסון, ששיחק בחצי העונה האחרונה במכבי ראשון לציון והיה מועמד להישאר לעונה נוספת, חתם בבנביט הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully