וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו פראח מגיב להאשמות: "לא לקחתי סמים, סיפקתי הסברים מלאים"

האצן הבריטי דוחה את הטענה שהיה על סף השעיה ממושכת לאחר שהחמיץ שתי בדיקות סמים בראשית העשור, לפני משחקי לונדון: "הרשויות קיבלו את ההסברים, איש לא טען מעולם שאלה היו יותר מאשר טעויות תמימות"

מו פראח אלוף ריצה. GettyImages
"לכל אורך הקריירה עברתי מאות בדיקות, התוצאה תמיד הייתה שלילית". פראח/GettyImages

מו פראח, האלוף האולימפי בריצות ל-5,000 ול-10,000 מטרים, מכחיש את הטענות שהועלו בתחקיר הדיילי מייל לגבי היעדרותו משתי בדיקות סמים, בדיקה אחת פחות מהמכסה המותרת שמעבר לה ספורטאים סופגים השעיה ממושכת.

פראח כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "מעולם לא לקחתי סמים ממריצים, ולעולם לא אעשה זאת. לכל אורך הקריירה שלי עברתי מאות בדיקות סמים, ובכל אחת ואחת התוצאה הייתה שלילית. סיפקתי הסברים מלאים לשתי הבדיקות היחידות שהחמצתי, והרשויות קיבלו אותם, ואיש לא טען מעולם שאלה היו יותר מאשר טעויות תמימות".

I have never taken performance enhancing drugs in my life and I never will. Over the course of my career I have taken...

Posted by Mo Farah on Friday, June 19, 2015

בתחקיר נטען כי פראח החמיץ שתי בדיקות, ב-2010 וב-2011, זמן קצר לפני המשחקים האולימפיים בלונדון. המשמעות של היעדרות שלישית היא השעיה לארבע שנים, שהייתה גורמת לו להחמיץ את המשחקים הביתיים. באחת הפעמים נכח פראח בביתו ולא פתח את הדלת לבודקים, אך סוכנו הציג ראיות המוכיחות, לכאורה, כי הוא לא שמע את צלצול הפעמון.

ראשת הוועדה למניעת סימום בספורט בבריטניה, ניקול ספסטד, אמרה אתמול, מבלי להתייחס ישירות למקרה של פראח, כי "אין זה נפוץ שאותו אתלט מחמיץ שתי בדיקות". היועץ המשפטי של הוועדה גרהאם ארתור הוסיף שכל ניסיון להתחמקות מבודקים גוררת השעיה מיידית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מו פראח אלוף אולימפי ריצה משחקי לונדון 2012. Daniel Berehulak, GettyImages
פראח ושתי ידידות שהכיר בלונדון/GettyImages, Daniel Berehulak

"השבועיים האחרונים היו הקשים בחיי, עם שמועות וספקולציות שקריות לחלוטין לגביי", אמר פראח, שמאמנו האמריקאי אלברטו סלסאר נחשד בתחילת החודש בסימום ספורטאים שהדריך. "ההשפעה שיש לכך עליי, על משפחתי ועל חבריי הותירה אותי כועס, מתוסכל ומאוכזב. הלחץ התקשורתי על ילדיי ועל אשתי ההרה כואב במיוחד, במיוחד לנוכח היעדרותי לרגל אימונים לקראת תחרויות חשובות.

כפי שהבהרתי, נסעתי לפורטלנד כדי לשוחח עם סלסאר ולדרוש תשובות. הוא הבטיח לי שהטענות שקריות ושבקרוב הוא יספק ראיות שיטהרו את שמו. עד אז, לא אמסור תגובה נוספת ביחס להאשמות הללו".

  • עוד באותו נושא:
  • מו פראח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully