וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שוב אזל המקום לאוהדים הרוצים להצטרף למעגל המנויים

19.6.2015 / 13:15

כ-9,000 מאוהדי האלופה חידשו את המנויים, וההערכה היא שעד ל-1 ביולי, יממשו כל 10,500 בעלי המנויים את זכותם לחדש. גורם במועדון: "אם היינו יכולים למכור עוד 5,000 היינו עומדים בכך"

אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
בלומפילד קטן עליהם. אוהדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

גם הקיץ לא יוכלו אוהדים הרוצים להצטרף למעגל המנויים של מכבי תל אביב לרכוש מנוי למשחקי הקבוצה. עד כה, חידשו כ-9,000 מאוהדי מכבי תל אביב את המנויים שלהם לעונה הקרובה, וקרוב לודאי שעד ל-1 ביולי, המועד בו תסתיים הזכות לחדש את המנוי, יממשו כל 10,500 בעלי המנויים של מכבי תל אביב את זכותם למנוי לקראת העונה הבאה.

ביחד עם החובה להקצות את שערים 4-5 בבלומפילד לטובת אוהדי הקבוצות הגדולות שמגיעות למשחקי חוץ, לא תוכל למעשה הנהלת מכבי תל אביב למכור מנויים חדשים לאוהדים שאין ברשותם מנוי מהעונה הקודמת. האפשרות היחידה שתהיה לאוהדים חדשים היא לרכוש כרטיסים לשער 4 במשחקים בהם מכבי תל אביב תארח את הקבוצות הקטנות ולא מקצה יותר מאשר את שער 5 עבור אוהדיהן.

גורם במכבי תל אביב אמר: "הערכנו שכל בעלי המנויים אכן יחדשו את המנוי שלהם, וכך אכן קורה. אני מניח שאם היינו יכולים למכור עוד 5,000 מינויים היינו עומדים בכך, אבל זאת הקיבולת כרגע של בלומפילד, וברור שאוהדים רבים של מכבי תל אביב יוכלו לרכוש כרטיסים בעונה הבאה דווקא יותר למשחקי החוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully