וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה כדור הזהב, ראש ממשלת דנמרק: לורד ניקלאס בנדטנר?

החלוץ הדני של וולפסבורג ניצל את יום הבחירות לראשות הממשלה במולדתו על מנת לפרסם תמונה משעשעת בה נראים פניו מולבשים בפוטושופ על תמונה של מסי עם כדור הזהב ולצדם הכיתוב: "ראש הממשלה. בחירות 15'. לורד בנדטנר". באנגליה הוא זוכה לתמיכה

ניקלאס בנדטנר "רץ" לראשות ממשלת דנמרק. האינסטגרם של ניקלאס בנדטנר, אתר רשמי
הלורד והשלט. הו הא מי זה בא?/אתר רשמי, האינסטגרם של ניקלאס בנדטנר

הבחירות לראשות ממשלת דנמרק נערכו אתמול (חמישי) והולידו דרמה כאשר ראש הממשלה המכהנת, הלה ת'ורנינג שמידט הפסידה ללארס לוקה ראסמוסן והחליטה להתפטר בעקבות ההפסד.

מי שניצל את יום הבחירות על מנת להשתעשע מעט היה ניקלאס בנדטנר, חלוצה הדני של קבוצת וולפסבורג, סגנית אלופת הבונדסליגה ומחזיקת הגביע הגרמני הטרייה.

בנדטנר, שלמרות תשע שנים די כושלות בארסנל, בהן כבש רק 24 שערים ב-108 הופעות, נחשב לכוכב גדול במדינתו, נהנה ממאות אלפי אנשים שעוקבים אחריו ברשתות החברתיות ואף זוכה לא פעם לתואר "לורד בנדטנר", פרסם באינסטגרם תמונה שלו שנערכה בפוטושופ ובה נראים הפנים שלו מולבשות על תמונה של ליאונל מסי אוחז באחד מגביעי "כדור הזהב" בהם זכה לאורך השנים.

על התמונה עצמה נכתב "Stats Minister" ו"לורד בנדטנר" ולצדה כתב החלוץ, שכבש רק פעם אחת ב-18 הופעות במדי הזאבים העונה: "ראש הממשלה. בחירות 15'. לורד בנדטנר". אגב, ב"מירור" הבריטי מיהרו להציע לגולשים סקר ולשאול אותם האם היו בוחרים בבנדטנר לראש הממשלה. למעלה מ-70 אחוזים ענו בלי להתבלבל "כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully