וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-118: סרביה ניצחה 1:2 את ברזיל וזכתה במונדיאליטו

איזו דרמה: הסרבים השלימו זכייה מדהימה באליפות העולם לנבחרות עד גיל 20 עם ניצחון גדול בהארכה. מנדיץ' כבש ראשון (70), פריירה השווה בשער נפלא (73) אך מקסימוביץ' כבש בתוך הארכה והוביל את נבחרתו לזכייה היסטורית בטורניר

שחקני נבחרת סרביה חוגגים. Hannah Peters, GettyImages
סנסציה. הסרבים בטירוף/GettyImages, Hannah Peters

בניגוד לכל הציפיות, נבחרת סרביה עד גיל 20 זכתה היום (שבת) במונדיאליטו שנערך בניו זילנד, לאחר ניצחון 1:2 על נבחרת ברזיל בהארכה. הסרבים זכו בפעם הראשונה בתולדות המדינה בתואר (יוגוסלביה זכתה ב-1987) ומנעו מהברזילאים להשיג זכייה שישית ובכך להשתוות ליריבה ארגנטינה.

פתיחת המשחק הייתה מוססת. ניכר היה שהשחקנים מתרגשים מהמעמד העצום, אך אט אט, ככל שחלפו הדקות גם ירדה לה ההתרגשות, השחקנים השתחררו ורמת הכדורגל עלתה. שערים לא נכבשו במחצית הראשונה ורק בדקה ה-70 הרשת זזה לראשונה. באותה דקה, נמניה מקסימוביץ' מאסטנה הקזחית הגביה כדור לרחבה, סטנישה מנדיץ' הסתנן, ניצל שאננות בהגנה ודחק מקרוב את היתרון של הסרבים.

שלוש דקות לאחר מכן הגיע השער היפה במשחק. אנדראס פריירה הכישרוני ממנצ'סטר יונייטד לקח את הכדור באגף שמאל, התקדם לכיוון הרחבה, עבר שלושה שחקנים, הטעה שחקן נוסף ושלח מקרוב בעיטה חזקה לרשת. שער יפהפה לקשר הנהדר של השדים האדומים. ברזיל הייתה קרובה מאוד להשיג את השער השני שלה בתוספת הזמן, אך הסרבים הנחושים לא ויתרו, והמשחק הלך להארכה. בדקה ה-118 אנדריאה זיבקוביץ' בן ה-18, מהשחקנים היותר מבטיחים של סרביה, העביר כדור עומק נפלא למקסימוביץ', שדהר ודהר, עד שהגיע לרחבה ומשם הבקיע בקלילות את שער הניצחון של הסרבים.

שחקן נבחרת ברזיל הצעירה, אנדראס פריירה, חוגג עם החברים. Hannah Peters, GettyImages
גולאסו שלא הספיק. אנדראס פריירה חוגג/GettyImages, Hannah Peters

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully