וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: אקוודור שלחה את מקסיקו הביתה, 0:5 גדול לצ'ילה על בוליביה

הטריקולור ניצחו לראשונה את המקסיקנים בקופה אמריקה ויקוו להעפיל לרבע מהמקום השלישי. תצוגה של הלה-רוחה לעיני הקהל הביתי, אראנגיס כבש צמד, וידאל פתח והוחלף במחצית

שחקן נבחרת צ'ילה, ארתורו וידאל. AP
התאושש מהבלאגן. ארתורו וידאל/AP

טורניר הקופה אמריקה מתקדם אט אט לשלבי ההכרעה. הלילה (בין שישי לשבת) מקסיקו הפכה לנבחרת הראשונה שמסיימת את דרכה בטורניר לאחר שסיימה גם את המשחק השלישי ללא ניצחון - 2:1 לאקוודור. המקסיקנים סיימו במקום הרביעי והאחרון בבית א' של האליפות עם שתי נקודות בלבד, והם עם שישה משחקים רצופים בטורניר ללא ניצחון. במשחק השני של הבית, צ'ילה הביסה 0:5 את בוליביה. שתיהן אגב העפילו לשלב רבע הגמר עוד לפני שריקת הפתיחה.

שחקן נבחרת צ'ילה, גארי מדל, חוגג עם החברים. AP
אחראי על השער היפה במשחק. גארי מדל/AP

אקוודור - מקסיקו 1:2

שתי הנבחרות, שהגיעו למשחק ללא ניצחון בטורניר, ידעו שרק שלוש נקודות ישאירו להן סיכוי להשיג את הכרטיס לרבע הגמר. אקוודור, שמעולם לא ניצחה את יריבתה במסגרת הקופה אמריקה, עלתה ליתרון כבר אחרי 26 דקות, לאחר שכוכב הנבחרת, אנר ולנסיה, ניסה למצוא את השער עם בעיטה חלשה מתוך הרחבה. למזלו, הכדור פגע בשחקן הגנה ועשה את דרכו לשטח ריק, שם ארב מילר בולאניוס שניצל את השאננות בהגנה כדי לכבוש מקרוב.

בדקה ה-57 הגיע השער השני של הטריקולור. אקוודור הפעילה לחץ על מקסיקו בחצי המגרש שלה, וחטפה כדור שהגיע בסופו של דבר לבולאניוס. כובש השער מסר בחוכמה לוולנסיה, שחדר לרחבה ומקרוב גלגל לרשת את השני, וכמו במשחק הקודם גם הפעם בוליאנוס ו-ולנסיה כבשו את השערים עבור נבחרתם. בדקה ה-64 ראול חימנס מאתלטיקו מדריד הצליח לצמק בפנדל, אך זה היה מאוחר מדי עבור המקסיקנים, שסיימו את דרכם בטורניר. אקוודור, שסיימה במקום השלישי, תמתין לנעילת שלב הבתים של הקופה כדי לדעת האם היא ממשיכה לשלב הבא. מלבד שתי הנבחרות שמסיימות ראשונות, שתי נבחרות נוספות שיסיימו במקום השלישי עם המאזן הטוב ביותר מבין כולן ימשיכו גם כן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני נבחרת אקוודור חוגגים. AP
יתפללו למקום ברבע. שחקני אקוודור חוגגים/AP

צ'ילה - בוליביה 0:5

צ'ילה התאוששה מהר מאוד מהתאונה של ארתורו וידאל, שריסק את רכבו עת שנהג תחת השפעת אלכוהול, עם ניצחון ענק על נבחרת בוליביה, במשחק שבו שתי הנבחרות ידעו עוד לפני כן שהכרטיס לרבע הגמר כבר נמצא בכיס. הצ'יליאנים הביסו 0:5 את הבוליביאנים עם וידאל שפתח בהרכב.

השער הראשון במשחק הגיע כבר בדקה השלישית. גארי מדל מצא בכדור ארוך מדהים את אדוארדו ורגאס ברחבה, החלוץ ניסה להשתלט בנגיעה אך במקום זאת מסר לאחור לכיוונו של צ'ארלס אראנגיס, ששלח בעיטה חזקה ושטוחה לרשת. בדקה ה-37 שיתוף פעולה נפלא בין אלכסיס סאנצ'ס לבין חורחה ואלדיביה הוליד את השער השני. כוכב ארסנל מסר לחברו מפלמייראס, שהחזיר לו כדור חכם לתוך הרחבה ומשם נגח לתוך הרשת בערמומיות.

אראנגיס השלים צמד בדקה ה-66 בסיומה של התקפה מסודרת, כשאת השער הרביעי והיפה במשחק כבש גארי מדל בדקה ה-79. הבלם-קשר עשה תנועה לעומק וקיבל כדור יפהפה מוואלדיביה. הוא עצר על החזה והקפיץ באמנות מעל השוער את הרביעי של נבחרתו. את התוצאה חתם אקס מכבי תל אביב, רונאלד ראלדס, שהפעם הבקיע לשער הלא נכון (86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully