וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר לא סלח לסוניגה: "אחר כך תתקשר אליי ותתנצל. בן זונה"

כוכב הסלסאו נתפס מקלל במהלך המשחק בקופה את השחקן שפצע אותו ברבע גמר המונדיאל. בברזיל טוענים כי הוא ספג נאצות מצוות השופטים ומתכוננים להחלטה הסופית בנוגע למשך ההשעייה שלו

ניימאר, נבחרת ברזיל, מורחק מול נבחרת קולומביה. AP
לא שכח את סוניגה. ניימאר/AP

נבחרת ברזיל ממתינה בדריכות להחלטה הסופית בנוגע למשך השעייתו של ניימאר בקופה אמריקה. כוכב נבחרת ברזיל ומי שמשמש כקפטן שלה במהלך הטורניר ספג כרטיס אדום בסיום משחק ההפסד 1:0 לקולומביה לאחר שבעט כדור אל עבר אחד משחקני היריבה, התעמת עם קרלוס באקה ונגח בפניו של מוריו. בנוסף, לפני האדום הישיר שספג לאחר המשחק, קיבל הברזילאי שני צהובים בשני המשחקים של הסלסאו שנערכו עד כה.

על פי תקנות פיפ"א, נסיבות שכאלה אמורות לגרום להרחקה משני משחקים, מה שיגרום לניימאר לא רק את המשחק הקריטי מול ונצואלה בבית ג' המסובך, אלא גם את רבע הגמר, במקרה שהסלסאו אכן יעפילו לשם. אבל לעת עתה נראה שהתאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית לא ממהרת לחרוץ את גורלו, וכפי המסתמן לפני ההחלטה שתתקבל באופן סופי היום (שישי), ההרחקה עשויה להיות תקפה למשחק אחד בלבד.

ניימאר, נבחרת ברזיל. AP
"צוללן". ניימאר/AP

רגע לפני שמתפרסמת ההחלטה, מתברר כי קו ההגנה של ברזיל בכל הנוגע למקרה ייחודי למדי. לטענת הסלסאו ניימאר ספג הקנטות ונאצות לאורך כל המשחק לא רק משחקני נבחרת קולומביה, אלא גם מצוות השיפוט ובעיקר מהקוון, שכפי הנטען קרא לניימאר "צוללן".

אתמול התבטא שחקן נבחרת הקפטרוס לשעבר פאוסטינו אספרייה בחריפות נגד ניימאר, כינה אותו "ליצן", ואמר כי "ניימאר חייב ללכת להוליווד" בציוצים בחשבון הטוויטר שלו.

אגב, בסרטון שפורסם מתוך המשחק נראים ניימאר והשחקן שפצע אותו במונדיאל האחרון, חואן סונגיה הקולומביאני, כשהם נאבקים ללא הרף ביניהם. בשלב מסוים, סוניגה פוצע את ניימאר באזור האף והברזילאי צועק לעברו: "תודה רבה, תודה רבה באמת. תתקשר אליי אחר כך ותתנצל", זכר לכך שסוניגה התקשר לבקש סליחה אחרי שפצע אז את ניימאר בגבו. מיד לאחר מכן, כוכב ברצלונה צועק לעבר סוניגה: "בן זונה, בן זונה".

עם או בלי קשר, במולדתו ניימאר מקבל בעיקר מחמאות. מי שמרבה לפרגן לאחרונה לקפטן הנבחרת הוא רונאלדיניו, שהתראיין לתקשורת הברזילאית ואמר: "ניימאר בדרך לעשות היסטוריה. הוא ממשיך את דרכי בברצלונה ולא מתנתק מהמורשת הברזילאית הגדולה שנותרה שם. בקרוב מאוד הוא יהיה השחקן הטוב בעולם".

ככה זה נראה: ניימאר VS סוניגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully