וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2015: אנגליה הפסידה 1:0 לפורטוגל

הארי קיין וחבריו נוצחו במשחק הראשון של טורניר הצעירות בצ'כיה אחרי שספגו שער מרגליו של ז'ואאו מריה בדקה ה-57. במשחק המוקדם, שבדיה חזרה מפיגור ל-1:2 מול איטליה ב-10 שחקנים

שחקני נבחרת שבדיה הצעירה חוגגים. AP
השבדים חוגגים עם הקהל שהגיע איתם/AP

בית ב' ביורו הצעירות 2015 יצא הערב (רביעי) לדרך עם ניצחון 1:2 של שבדיה על איטליה, בעוד אנגליה פתחה בצורה מאכזבת כשהפסידה 1:0 לפורטוגל.

שבדיה - איטליה 1:2

הסקנדינבים, שלא העפילו לטורניר הקודם ב-2013, הצליחו לחזור מפיגור כדי לפתוח את הטורניר ברגל ימין עם 1:2 על הפינליסטית מהטורניר שעבר, איטליה.

איטליה עלתה ליתרון בדקה ה-29. אלכסנדר מילושביץ' הכשיל ברחבה את אנדראה בלוטי וספג כרטיס אדום. חלוץ ססואלו דומניקו ברארדי דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1. למרות הנחיתות המספרית, שבדיה פתחה את המחצית השנייה טוב יותר ותקפה. בדקה ה-56 היא גם הצליחה לכבוש את השוויון. אוסקר לויצקי מצא את ג'ון גידטי בכדור רוחב, והאחרון דחק מקרוב פנימה את ה-1:1 המוצדק. בדקה ה-80 נשארו גם האיטלקים בעשרה שחקנים לאחר שסטפנו סטוטארו ספג כרטיס אדום ישיר. שבדיה ניצלה את זה ובדקה ה-86 השלימה מהפך לצהלת אוהדיה שתמכו בה ביציעים. שוער איטליה פרנצ'סקו בארדי הכשיל ברחבה את מיקאל אישק. איסק קיסה תלין בעט את הפנדל מצוין וקבע 1:2.

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה הצעירה. GettyImages
פתיחה מאכזבת. קיין/GettyImages

פורטוגל - אנגליה 0:1

שלושת האריות הגיעו ליורו הצעירות הנוכחי עם סגל חזק במיוחד שכולל שחקנים כמו דני אינגס, קרל ג'נקינסון, ג'ק באטלנד וכמובן שמעל כולם כוכב טוטנהאם הארי קיין. אבל הפתיחה של האנגלים, שלא הצליחו לעבור את שלב הבתים בטורניר הגמר לפני שנתיים, לא הייתה מרשימה במיוחד. אנגליה הפסידה 1:0 לפורטוגל.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-57 והיה של ז'ואאו מריה, כשאחרי התקפה יפה מאוד של הפורטוגלים הגיע ברנרדו סילבה למצב של 100% שער, אך בעט לקורה. למזלו של האחרון, זה חזר אל קשר ספורטינג ליסבון מריו, שמול שער ריק בעט פנימה את ה-0:1.

עדכון ראשון: 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully