וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה מזהירה: העונה עלולה שלא להיפתח במועדה

18.6.2015 / 19:16

במנהלת מתריעים כי בשל העובדה שרשות השידור פועלת תחת מפרק, הסכם ההתקשרות עימה בגובה 15 מיליון שקל לשנה עלול שלא להיות מכובד. המנכ"ל חסון: "קיום ההסכם וקבלת התמורות לקבוצות מוטלים בספק רב"

אורן חסון מנכ"ל מנהלת ליגת העל. ברני ארדוב
גם העונה נקבל דחיה בתחילת השנה? אורן חסון/ברני ארדוב

עונת 2014/15 רק הסתיימה לה, ונראה שכבר כעת צצות בעיות בלתי צפויות עם פתיחתה של העונה הבאה. במנהלת הליגה מתריעים כי קיימת סכנה שהעונה לא תיפתח במועדה בגלל ההסכם שיש לקבוצות מול רשות השידור, שלא ברור אם יכובד לאור המגמה לפיה רשות השידור פועלת תחת מפרק.

במכתב שהעביר מנכ"ל מנהלת הליגה, אורן חסון, הוסבר כי רשות השידור חתומה בהסכם עם ההתאחדות לעניין זכויות השידור של המשחק המרכזי בליגת העל, אך היא נמצאת בשנה האחרונה תחת מפרק, ובמקביל להליך הפירוק אמורה הייתה לקום רשות שידור חדשה שעד עתה לא הוקמה.

"הסכם ההתקשורת עם רשות השידור עומד על 15 מיליון שקל לשנה, ועונת 2015/16 היא השנה האחרונה לקיום ההסכם", כתב חסון. "לאחר קיום פגישות עם ראשי הערוץ, נאמר לנו מפורשות כי הם צופים בעיה בקיום ההסכם לעונה הקרובה, ואף יתרה מכך אין להם את היכולת הכלכלית והתמיכה ממשרד האוצר לעמוד בהתחייבות הכתובה בהסכם".

חסון מדגיש כי "משמעות הדבר היא קריטית עבור הקבוצות, ואנו מבקשים להתריע בפניכם כי קיום ההסכם וקבלת התמורות לקבוצות בהתאמה מוטלים בספק רב. מיותר לציין כי אי קיום ההסכם על ידי המדינה יוביל למצב שבו מרבית הקבוצות לא יוכלו לעבור בבקרת התקציבים והעונה עשויה שלא להיפתח במועד שנקבע". חסון מסיים את מכתבו בכך שהוא מדגיש כי המנהלת ממשיכה לפעול בכל הערוצים האפשריים יחד עם ההתאחדות על מנת לגרום למדינה לכבד את ההסכם ולהבטיח את תשלומי הכספים המדוברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully