וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינס: אנדי מארי עלה לרבע הגמר עם 5:7, 4:6 על פרננדו ורדסקו

הבריטי, המדורג ראשון בטורניר ושלישי בעולם, הצליח להשלים ניצחון מול הספרדי שבעבר הוביל מולו בשתי מערכות בווימבלדון. קיי נישיקורי ברבע הגמר בהאלה אחרי 5:7, 1:6 על דסטין בראון

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
מנופף לקהל בדרך לרבע הגמר. מארי/GettyImages

טורנירי קווינס והאלה, שניהם מסבב ה-500 של ה-ATP, נמשכו גם היום (חמישי) כשבלונדון מקווים להימנע מגשם שישבש את לוח המשחקים.

אנדי מארי, הכוכב המקומי והמדורג ראשון בטורניר קווינס ושלישי בעולם, נראה מצוין וניצח 5:7, 4:6 את פרננדו ורדסקו הספרדי (42) בתוך שעה ועוד 32 דקות. מארי שיפר את יחס הראש בראש מול הספרדי ל-1:10 כשהוא זוכה על הדרך בכרטיס לרבע הגמר. אגב, לפני שנתיים בווימבלדון 2013, הצליח מארי לחזור מפיגור של שתי מערכות כדי לנצח את ורדסקו ברבע הגמר.

מארי ישחק ברבע גמר קווינס מול ז'יל מולר. הטניסאי הוותיק מלוקסמבורג (42 בעולם), שחווה שנה מצוינת, רשם הישג פנטסטי מבחינתו כשניצח 4:6, 6:7 (5) את אלוף השנה שעברה והמדורג 11 בעולם גריגור דימיטרוב בתוך שעה ורבע.

בטורניר האלה בגרמניה הצליח קיי נישיקורי (2 בטורניר, 5 בעולם) לנצח 5:7, 1:6 את דסטין בראון הגרמני הכריזמטי, המדורג במקום ה-114 בעולם שניצח בשנה שעברה את רפאל נדאל באותו הטורניר ממש. היפני יפגוש ברבע הגמר את ייז'י ינוביץ' הפולני (51) שניצח 2:6, 7:5, 2:6 את אלחנדרו פאייה הקולומביאני, שעלה מהמוקדמות.

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. GettyImages
סימונה האלפ חותמת למעריצים אחרי הניצחון/GettyImages

גם אצל הנשים מתקיים טורניר הכנה לקראת ווימבלדון, והוא נערך בבירמינגהאם על הדשא. סימונה האלפ הרומנייה, שהודחה מוקדם מאוד מרולאן גארוס ומדורגת ראשונה בטורניר ושלישית בעולם, ניצחה בלי בעיות מיוחדות 1:6, 3:6 את קלרה קוקלובה הצ'כית, שעשתה את הדרך מהמוקדמות.

קריסטינה מלאדנוביץ' הצרפתייה (43 בעולם), שנמצאת בכושר מצוין וניצחה את ג'יני בושאר המאכזבת בטורניר, הצליחה לשלוח הביתה גם את ברבורה סטריצובה הצ'כית, שדורגה עשירית בטורניר ומדורגת 28 בעולם. קרולינה פלישקובה, המדורגת שישית בטורניר ו-12 בעולם, ניצחה 2:6, 2:6 את זרינה דאיס הקזחית וקרלה סוארס נבארו (8) גברה על סבטלנה קוזנצובה (13) 3:6, 4:6. אנג'ליק קרבר הגרמנייה (4 בטורניר, 10 בעולם) ניצחה 4:6, 2:6 את ילנה ינקוביץ' (29 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully