וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהנהלת מכבי תל אביב: "מישהו מסית נגד וויצ'יץ' וזה לא הגיוני"

18.6.2015 / 17:26

אצל הצהובים הגיבו לביקורת שספג המנהל בעקבות ההדחה מול אילת: "להפוך אותו לאשם או להציג אותו כמי שמנסה להשתלט על מכבי זה מגוחך". דיווח: חימקי תציע 1.5 מיליון דולר לטיוס

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שיחות אינטנסיביות בין ראשי מכבי תל אביב נערכו מאז ההדחה אמש (רביעי) בחצי גמר סל מול הפועל אילת. למרות חוסר הוודאות, המועדון לא הוציא הודעה התומכת בהישארותו של גיא גודס, כפי שפורסם כאן אמש. הסיבה לכך היא שקיימים חילוקי דעות בהנהלה לגבי המשך דרכו של המאמן. נכון לעכשיו, בקבוצה טרם קיימו פגישה עם המאמן ולא שוחחו עימו על העונה הבאה.

עם זאת, אין שקט בקבוצה. במהלך השנה שררה לא מעט מתיחות בין ניקולה וויציץ' והמאמן גיא גודס לגבי דרך הטיפול ותפקוד השחקנים, לדעת לא מעט גורמים בהנהלה, גודס לא הצליח למצות את הפוטנציאל של מספר שחקנים. בהנהלת מכבי לא אהבו את השמועות הרבות אשר מפנות אצבע מאשימה כלפי ניקולה וויציץ', מנהל הקבוצה.

גורם בהנהלה אמר הערב בשיחה עם וואלה ספורט: "ניקולה הוא נציג ההנהלה במכבי, והוא נמצא בחדר ההלבשה ועם הקבוצה על בסיס יום יומי, הוא מייצג אותנו ומדווח לנו ונמצא בכל יום ומקום נתון. לא ברור מי 'מחמם' ומסית נגד ניקולה וויציץ' בצורה כזאת, זה לא הגיוני לתקוף אותו כשהוא מבצע את תפקידו כנציג שלנו ומייצג את דעתנו כהנהלה. להפוך אותו לאשם על איבוד האליפות או להציג אותו כמישהו שמנסה להשתלט על מכבי זה פשוט מגוחך".

בתוך כך, לא מעט שחקנים נסערים מההפסד אמש, ג'ייק כהן אמר בשיחה עם וואלה ספורט: "כולם מאוכזבים מאוד ועצובים על ההדחה. באופן אישי זו הרגשה נוראית, פשוט נוראית. להיות בחדר ההלבשה אחרי המשחק הזה, זה משהו שאני בחיים לא ארצה לחוות מבחינת ההרגשה. הייתה תחושה של עצב, אף אחד לא היה שמח ממה שקרה במשחק, ומכך שאין דרך לתקן את מה שקרה. אילת הצליחו לנצל את הטעויות שלנו, גם את אלו שעשינו במשחק השלישי בינינו. לא הרבה קבוצות עושות את זה".

ניקולה וויצ'יץ' מנכ"ל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
וויצ'יץ' במשחק אתמול/ברני ארדוב

במכתב ששיגרה הנהלת המועדון למנויים, הודו שמעון מזרחי, דייויד פדרמן ואודי רקנאטי לאוהדים על תמיכתם, מבלי להתייחס לעתידו של גודס. השלושה הוסיפו: "נדע להביט קדימה ולצאת מכאן מחוזקים ובכוחות מחודשים. כבעלי הקבוצה, אנו מחויבים לכם ולמועדון, ומבטיחים שנעשה כל שביכולתנו כדי להעמיד קבוצה חזקה, מרשימה ואיכותית שתהיו גאים בה, כפי שעשינו פעמים רבות בעבר.

"מספר אירועים, ביניהם פציעות ממושכות, הביאו לכך שלאחר 22 נאלצנו השנה להיפרד מהפלייאוף בחצי-הגמר לאחר סדרה מרתקת בת 5 משחקים. ברכות להפועל אילת, הם נלחמו בצורה מעוררת כבוד ורשמו הישג מרשים מאין כמוהו".

ראשי המועדון דנו אמש (רביעי) במצב הקבוצה לאחר המשחק עד השעות הקטנות של הלילה, ובפגישה התגלעו חילוקי דעות באשר לעתידו של גיא גודס. הדור הוותיק בהנהלה נוטה לתמוך בהשארתו של גודס, המחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, חרף המתיחות בינו למנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ'.

עוד באותו נושא

פני צלקת: החלק של גיא גודס בכישלון הגדול של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. ברני ארדוב
יעזוב? אלכס טיוס/ברני ארדוב

ובינתיים "יורוהופס" מדווח שאלכס טיוס צפוי לעזוב את מכבי תל אביב אחרי שחימקי הגישה בפניו הצעת ענק בגובה 1.5 מיליון דולר בעונה. על פי הדיווח, הסנטר קרוב לסגור בקבוצה הרוסית אחרי שתי עונות בצהוב. חימקי תשחק בעונה הבאה ביורוליג ועל כן היא תגדיל את התקציב שלה כשאחת המטרות הראשונות של המועדון היא צירופו של טיוס.

כבר בבוקר דיווחנו על ההתעניינות של חימקי בטיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully