וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביתר אילוז נפגש עם הפועל באר שבע, צפוי לסכם בשבוע הבא

18.6.2015 / 15:05

המגן בן ה-32, שהחליט אתמול להישאר בקבוצה, הבהיר לברקת שירצה לפרוש במדי הקבוצה. אורך החוזה יוכרע בפגישה בשלישי, כשאילוז היה שמח לעסקה של יותר מעונה אחת

אתר רשמי

בהפועל באר שבע ממשיכים לחפש חלוץ שינעל את מכסת הזרים לקראת העונה הבאה. אחרי שהחתים את אנתוני וואקמה, הזר הרביעי בסגל, ברק בכר נוטה להחתים חלוץ זר וזאת אחרי שבמועדון כבר פנו לאלכסנדר דוידוב וויאם עמאשה. במועדון יקבלו החלטה בימים הקרובים כשגם גליינור פלט עדיין על הפרק.

ומה לגבי אביתר אילוז? כפי שפרסמנו אתמול, המגן לקח החלטה שהוא רוצה להישאר במועדון, וכעת הכל תלוי בהצעה שתוגש לו. היום (חמישי) נערכה פגישה באווירה חיובית וביום שלישי תיערך פגישה נוספת ובה, כך על פי ההערכות, יסכם בקבוצה. אילוז, שיהיה בן 32 בנובמבר, רוצה חוזה ליותר מעונה כדי לסיים את הקריירה במועדון. המגן מאמין שיוכל להתחרות עם בן ביטון ומתן אוחיון על חולצת ההרכב ולמרות שהוא מחזיק בהצעה נוספת מליגת העל הוא מעדיף להישאר במועדון איתו הוא מזוהה כבר שנים רבות. ביום שלישי, כאמור, השחקן צפוי להיפגש שוב עם הנהלת הקבוצה כדי לחתום. אילוז ממשיך להתאמן, אבל מהקבוצה נעדרים שחקני הנבחרות השונות שישובו בשבוע הבא וכן אנתוני וואקמה, שבימים הקרובים יצטרף לקבוצה אחרי שיחתום לארבע שנים.

במהלך השבוע ייסגר סופית סדר המשחקים של הקבוצה במחנה. עד כה נקבע משחק ידידות מול אסטרה, והמועדון במגעים כדי לסגור סופית שתי יריבות נוספות - גורניק לצ'נה ולגיה ורשה מפולין.

דוד רביבו מכבי יבנה מול אביתר אילוז הפועל באר שבע. ברני ארדוב
רוצה לסיים את הקריירה בבירת הנגב. אילוז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully