וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אביתר אילוז החליט להישאר, הצדדים ייפגשו

17.6.2015 / 14:17

אחרי התלבטות, המגן מוכן להתחרות עם ביטון ואוחיון, ויישאר בכפוף להצעה הכספית. גליינור פלט ממתין לתשובה מהמועדון. גורניק לצ'נה תהיה היריבה השלישית במחנה?

דוד רביבו מכבי יבנה מול אביתר אילוז הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. אביתר אילוז/ברני ארדוב

אחרי התלבטויות לא קלות בימים האחרונים, אביתר אילוז החליט להישאר בהפועל באר שבע. בימים הקרובים ייפגש המגן עם הנהלת הקבוצה, ואם יקבל הצעה כספית ראויה, הוא יישאר במועדון ויתחרה על מקומו בהרכב עם בן ביטון ומתן אוחיון. בכר, עושה רושם, בונה על ביטון בשלב הזה, אולם אילוז מאמין שיוכל להתמודד על חולצת ההרכב. המגן מחזיק בהצעה נוספת מליגת העל.

בינתיים ברק בכר ממשיך לחפש חלוץ. למאמן יש מספר מועמדים זרים, ביניהם גליינור פלט. החלוץ ממתין להחלטה של הפועל באר שבע לגביו. כזכור, בתחילת השבוע החליטו במועדון להתמקד בחיפוש אחר חלוץ זר, זאת לאחר שבכר שקל להחתים את אלכסנדר דוידוב ו-ויאם עמאשה. אם בכר לא ימצא שחקן כזה בימים הקרובים, באר שבע עשויה לחזור לאופציה הזאת בהמשך. פיראס מוגרבי הוא אחד השחקנים שהוצעו בימים האחרונים. במועדון היו רוצים לראות את וובה בראון, אך בקרית שמונה מתכוונים לדרוש סכומים גבוהים מאוד.

היריבה השלישית במחנה שאליו תצא הקבוצה ב-28 ביוני עשויה להיות גורניק לצ'נה, שסיימה במקום ה-13 בליגה הפולנית אשתקד. כזכור, אסטרה הרומנית ולגיה ורשה אמורות להיות היריבות האחרות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully