וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילה אחרי הפסד, ונענש: אנדרו גאודלוק שוחרר מפנרבחצ'ה אולקר

מלך הסלים של היורוליג, ומי שהוביל את הטורקים לפיינל פור היסטורי, עוזב במפתיע על רקע בילוי אסור שתועד ברשתות החברתיות. דיווח: פנר מקדימה את מכבי תל אביב במירוץ אחר ויטור פבראני

one
אנדרו גאודלוק שחקן פנרבחצ'ה אולקר. GettyImages
החטא ועונשו. גאודלוק/GettyImages

עונת הבכורה של אנדרו גאודלוק ביורוליג הוכתרה כהצלחה גדולה. הצלף האמריקאי, שהצטרף לפנרבחצ'ה אולקר בקיץ בחוזה עתק של כ-2.5 מיליון יורו לעונה מקאזאן הרוסית, הוביל את הטורקים לפיינל פור ראשון אי פעם וסיים כקלע המצטיין ביורוליג עם 17 נקודות בממוצע למשחק. למרות זאת, העונה של גאודלוק הסתיימה באכזבה גדולה. פנר הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי כי לא תפעיל את האופציה להשאירו בעונה הבאה, והוא יהיה הראשון שישלם את המחיר על הכישלון בליגה הטורקית וההדחה הסנסציונית בחצי הגמר על ידי קרשיאקה.

צפו בבילוי ששבר את פנר וגרם לה לשחרר את גאודלוק

#andrewgoudelock da #hangover oldu. #felektenbirgece yaşıyor. #ilovehangover

A video posted by Hangover (@hangoveralsancak) on

בפנרבחצ'ה לא צירפו נימוק להחלטה בהודעה הרשמית, אך בתקשורת הטורקית מדווחים כי גאודלוק ניהל אורח חיים נהנתני ומלא בבילויים עד שעות מאוחרות במהלך שהותו באיסטנבול. אחד הבילויים הללו, מיד אחרי הפסד בסדרת חצי גמר הפלייאוף לקרשיאקה, תועד על ידי אחד האוהדים, שהעלה את הסרטון לרשתות החברתיות ועורר סערה. היום, אחרי גל שמועות, דבר שחרורו התאמת והוא הפך לשחקן חופשי.

במקביל, בפנרבחצ'ה אולקר מנסים לבצע החתמות לקראת העונה הבאה. אתמול הודיעו הטורקים כי נמניה בייליצה, אחד מהמצטיינים בעונה החולפת, יעזוב וינסה את מזלו ב-NBA, ככל הנראה במינסוטה, המחזיקה בזכויות עליו.

בספרד מדווחים היום כי פנר מתחרה עם מכבי תל אביב על שירותיו של הסנטר הברזילאי ויטור פבראני. על פי הדיווח, פנר היא המועמדת העיקרית לקלוט אותו, יותר מהצהובים. פבראני, שבעונה שעברה שיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA במדי מיין רוד קלווס, שיחק 37 משחקים בבוסטון שבהם הוא רשם ממוצעים של 4.4 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-13 דקות משחק. פבראני שיחק בעבר בליגה הספרדית, במדי אוניקאחה מלאגה, סראגוסה, מורסיה ו-ולנסיה, לפני שהגיע בעונת 2013/14 לסלטיקס.

שחקן בוסטון סלטיקס ויטור פבראני. GettyImages
פנר תקדים את מכבי תל אביב? פבראני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully