וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הקליפרס מחליפים לוגו, הגלקסיה של רונאלדו

הקבוצה המקוללת ב-NBA עוברת שינוי תדמיתי, הכוכב הפורטוגלי חלק את שמו עם גלקסיה חדשה ונוצצת במיוחד. וגם: קבלו את הקרב הגדול בין אוהד הבייסבול לחליפת הגשם שלו

אימג'בנק GettyImages

21:30: בגדי הקליפרס החדשים

מה שלא עשה שינוי הבעלים, אולי יעשה שינוי המדים: הקליפרס אמנם ניצחו את סן אנטוניו במשחק 7 של הסיבוב הראשון ונראו בדרך לפתוח דף חדש של הצלחות בפלייאוף, אבל אז הפסידו ליוסטון 4:3 אחרי שכבר הובילו 1:3, והזכירו מי הקבוצה המקוללת באמת של עיר המלאכים. עכשיו הם חושפים לוגו חדש וגופיה חדשה, והבעלים סטיב באלמר הציג אותם לראשונה בתוכנית של קונאן אובריאן.

14:15: טבעות האליפות של בר רפאלי

בר רפאלי. GettyImages
תוסיף עוד קצת זוהר לגמר הפלייאוף. רפאלי/GettyImages

מנהלת הליגה בכדורסל הודיעה היום שמי שתחלק את טבעות האליפות בגמר הפלייאוף היא הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה בר רפאלי. הטבעות יחולקו בתום המשחק השני בגמר, שייערך ביום חמישי, 25 ביוני, בארנה שבירושלים. הטבעות הן תוצרת חברת ה.שטרן.

12:21: החגיגה הנועזת של אוהדת גולדן סטייט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טייה קיי התפרסמה כאוהדת מושבעת של גולדן סטייט ווריורס, ואחרי הזכייה באליפות היא חגגה את התואר ההיסטורי עם סדרת תמונות נועזות באינסטגרם.

10:11 - גילברט ארינאס מעניש את המכוניות שלו

הריב המתוקשר בין גילברט ארינאס לחברתו לשעבר ואם ארבעת ילדיו הגיע לשיאים חדשים. כוכב ה-NBA לשעבר פירסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא שובר שתי מכוניות יוקרה שבבעלותו, וכתב: "במרץ היא הגיעה אליי ושברה את כל 34 החלונות בבית שלי, ולא עשיתי כלום, אבל כשהיא זרקה את המחשב שלי לבריכה זה עבר את הגבול, כי אני לא זוכר את הססמה שלי לנטפליק, שהייתה שמורה אוטומטית על המחשב. בנימה רצינית יותר, זה די עצוב. כרגע אני רואה את ילדיי רק בימי רביעי, בכל סוף שבוע שני ובחצי מהקיץ, אבל כנראה שאחרי שאת דורשת מזונות של 244 אלף דולר לחודש ולא מקבלת את זה, את מקדישה את חייך לניסיון להרוס את התדמית של ההורה השני".

9:56 - הגלקסיה של הגלאקטיקו

סוכנות החלל האירופית הודיעה שבמסגרת הפרויקט החדש שלה לחקר גלקסיות חדשות התגלו כמה ממצאים, שהמסקרן מכולם הוא גלקסיה שלא הייתה מוכרת עד כה ומעוררת רושם רב בשל העובדה שהיא נוצצת פי 3 מכל גלקסיה אחרת בת זמנה. השם שנתן לה האסטרונום דייויד סוברל, המתגורר בליסבון, הוא "Cosmos Redshift 7", או בקיצור CR7, ובסוכנות הסבירו שבין נותני ההשראה לשם נמצא CR7 המקורי - כריסטיאנו רונאלדו.

8:46 - האוהד נגד חליפת הגשם שלו

אוהדי וושינגטון נאשיונלס הצטיידו מראש בחליפות גשם למשחק מול טמפה ביי, אלא שעבור אחד מהם משימת ההתגוננות מפני הגשם הפכה בשלב מסוים לבלתי אפשרית

7:14 - הזוג שהוציא את המקסימום מהגלשן, המצלמה והיכולת האקרובטית שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully