וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף ממתין: יוקאנוביץ' מגבש המלצות לגבי מיטרוביץ' ובדש

18.6.2015 / 9:00

צוות האימון החדש של מכבי תל אביב צופה במשחקים מהעונה שעברה כדי לעזור למנהל המקצועי להכריע בנוגע לשחקנים שמעמדם בסימן שאלה: "עד מחנה האימונים צריך לדעת כמה שיותר"

ניקולה מיטרוביץ' מכבי תל אביב חוגג אליפות. קובי אליהו
יוקאנוביץ' יזכור לו חסד נעורים? מיטרוביץ'/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' ועוזריו חאבייר פריירה ואלברטו אסקובר עוסקים בימים האחרונים בהשלמת פערים מהעונה החולפת כדי ללמוד את הקבוצה, אבל לא פחות כדי לגבש המלצות על שחקנים שעדיין לא ברור אם יישארו במכבי תל אביב בעונה הבאה. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף הוא עדיין האיש הקובע, אבל יוקאנוביץ' התבקש לחוות את דעתו באשר לשחקנים שבמכבי עוד לא ברור אם ימשיכו.

מדובר בין היתר בברק בדש שסיים חוזה במועדון וטרם הוחלט אם להציע לו חוזה חדש ובניקולה מיטרוביץ' שדווקא מחזיק בהסכם לעונה נוספת, אבל במכבי עוד לא גיבשו החלטה סופית להשאירו. יוקאנוביץ' מכיר את מיטרוביץ' מגיל צעיר כשאימן אותו בפרטיזן בלגרד, אך מאז לא ראה אותו כמעט משחק.

יוקאנוביץ' ועוזריו פריירה ואסקובר יחלו לעבוד על הדשא ביום שלישי באימון הראשון של מכבי תל אביב בקרית שלום, אבל במכבי רוצים שעד אז הם יכירו היטב כל שחקן ויידעו את מרבית הפרטים על כל השחקנים. "אין לנו הרבה זמן להתכונן לסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות באמצע חודש יולי", אמרו במכבי תל אביב. "ברור שהזמן הקריטי יהיה במחנה האימונים באוסטריה, אבל עד אז סלבישה צריך לדעת כמה שיותר פרטים על הקבוצה".

מאמן ווטפורד לשעבר, סלבישה יוקאנוביץ'. GettyImages
יסייע לקרויף. יוקאנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully