וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היכולת של שון דאוסן בפלייאוף יכולה לסייע לו להיבחר בדראפט"

באתר המוביל 'דראפטאקספרס' מנבאים כי הישראלי יילקח בבחירה ה-56 בדראפט הקרוב, ובכתבה אודותיו טענו: "ההתאקלמות שלו בארה"ב יכולה להיות מהירה, הוא ענה על חלק מסימני השאלה סביבו"

one

בעוד קצת יותר משבוע יתקיים דראפט 2015 ב-NBA, ובתסריט לא דמיוני בכלל הוא עשוי לכלול נציג ישראלי, שון דאוסן. הגארד המצטיין של מכבי ראשון לציון, שביצע קפיצת מדרגה משמעותית העונה והפך לאחד הישראלים הבכירים בליגת העל עם תצוגות נהדרות, מוזכר באתר המוביל "דראפטאקספרס" כמי שעשוי להיבחר בסיבוב השני בדראפט הקרוב. על פי ה'מוק דראפט' של האתר, בו מנבאים מי יהיה מבין 60 השחקנים הנבחרים, דאוסן יילקח בבחירה ה-56 בסך הכול. הגארד הישראלי בן ה-21 עורר עניין מיוחד בשבועות האחרונים אחרי שהרשים בפלייאוף של ליגת העל עם ממוצעים של 21.1 נקודות, 7.4 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ו-3.6 איבודים למשחק.

סדרת פלייאוף ליגת העל כדורסל הפועל ירושלים נגד מכבי ראשון לציון שון דאוסן. קובי אליהו
מקבל מחמאות. דאוסן/קובי אליהו

במאמר שפורסם אתמול (רביעי) אודות דאוסן באתר המוביל נכתב כי "דאוסן התפוצץ לגמרי במאני טיים עם מכבי ראשון לציון. הוא משחק את הכדורסל הטוב בקריירה רק שבועות ספורים לפני הדראפט, ונראה שהיכולת הזאת לא הייתה יכולה לבוא בעיתוי טוב יותר".

בהמשך המאמר מפורטים מעלותיו וחסרונותיו של דאוסן בתור מועמד ל-NBA. "יש לו אורך מצוין ומידות מעולות לשחקן בעמדה שלו, לצד אתלטיות נהדרת. הוא אקטיבי, אקפלוסיבי ופרץ בגיל מאוחר יחסית. הוא ענה על חלק מסימני השאלה סביב הקליעה שלו מבחוץ העונה והפך לשוטר ראוי. עדיין יש לו דרך ארוכה מאוד לעבור בדרך להיות קלע אמין, אבל הוא הנראה שיפור גדול".

עוד נכתב כי "סימן השאלה הגדול סביב דאוסן הוא הוא האם הוא יוכל להמשיך להשתפר בכל הקשור לקליעה מבחוץ מקו השלוש ב-NBA, שם הוא לא ייהנה מיתרון זריזות ואתלטיות כמו בליגה הישראלית. בנוסף, הוא יכול לשחק לעתים ללא שליטה, והוא לא מתבלט במיוחד ביכולת שלו ליצור מצבי קליעה לאחרים. בטח יהיו קבוצות ב-NBA שירצו לבחון אותו מקרוב באימונים אישיים, כדי לראות עד כמה יכולות הסקורינג שלו יכולות להיתרגם ל-NBA. הוא אחד המרוויחים העיקריים מהעובדה שהשנתון שלו די חלש מבחינת כמות הכישרון של השחקנים הבינלאומיים. זאת לא תהיה הפתעה אם דאוסן ייבחר בסיבוב השני, בעקבות היכולת המעודדת שהוא לקראת סיום העונה בישראל. עבור שחקן שרק עושה את צעדיו הראשונים ככוכב, וכבן לשחקן אמריקאי בקולג'ים בעבר, המעבר שלו לארצות הברית עשוי להיות קל בהרבה ביחס לשחקנים אחרים שמגיעים מרחבי העולם".

דאוסן בן ה-21, בנו של שחקן העבר ג'ו דאוסן, גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ועלה לבוגרים לראשונה בעונת 2012/13, במהלכה שותף ב-19 משחקים. בעונה שעברה ביצע שיפור משמעותי וקפץ ל-10.5 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בממוצע בעונה הרגילה, בעוד שהעונה המשיך במגמה עם 13.2 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים. לאחרונה חתם דאוסן על חוזה לשתי עונות נוספות בשורות הכתומים, מה שאמור להבטיח כי לא יעבור כבר בקיץ הקרוב למכבי תל אביב או הפועל ירושלים שהתעניינו בשירותיו.

  • עוד באותו נושא:
  • שון דאוסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully