וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הבושה: אחיו של עמנואל אדביור ניסה לשים קץ לחייו

רוטימי אדביור, שספג האשמות מאחיו הגדול כי גנב 21 פלאפונים, דקר את עצמו ונמצא במצב קריטי. אחד מבני המשפחה אמר: "הוא לא יכול להמשיך לחיות עם הבושה הזו שאחיו גורם לו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ידעו ימים יפים יותר ביחד. רוטימי ועמנואל אדביור/מערכת וואלה, צילום מסך

משפחת אדביור המורחבת ממשיכה לספק סיפורים ופרשיות למכביר והיום (רביעי) מפרסמים בגאנה שרוטימי אדביור, אחיו הקטן של עמנואל שחקן טוטנהאם ניסה להתאבד והוא נלחם על חייו בבית החולים. רוטימי, כך על פי משפחתו, החליט לנסות להתאבד בעקבות העובדה שעמנואל אחיו הגדול האשים אותו בגניבת 21 פלאפונים מאקדמית כדורגל בצרפת.

"הוא דקר את עצמו ואיבד הרבה דם. לקח הרבה זמן עד שעוברי אורח הגיעו כדי להציל אותו, אחרת הוא היה כבר מת", כך אמר אחד מבני המשפחה.

רוטימי, האח הקטן במשפחה הטוגולזית המוזרה, נפגע מכך שעמנואל פרסם הודעה ברשתות החברתיות שבה יצא בהאשמות חריפות כלפי בני משפחתו. "הוא תמיד התלונן על הבושה שעמנואל גורם לו, עכשיו אנשים מאשימים אותו שהוא גנב. האח הגדול שלו הפך אותו למושא ללעג והוא הרגיש שהוא חייב לסיים את זה משום שהחיים שלו לא שווים יותר". הוסיף אחד מבני המשפחה.

רוטימי התנצל כבר על הנזק שהוא גרם לאחיו בעקבות הפרשה הזו, אבל על פי הדיווחים ה"סולחה" הזו לא עברה יפה ושחקן טוטנהאם סירב לדבר עם המשפחה שלו מאז, דבר עמו רוטימי התקשה להתמודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully