וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר עלה לסיבוב השלישי בהאלה, ואוורינקה הודח מקווינס

המדורג שני בעולם ניצח 3:6, 5:7 את ארנסט גולביס תוך שעה וחמש דקות, וכשהוא שומר על ההגשות לאורך על המשחק. אלוף רולאן גארוס הפסיד 7:6 (4), 7:6 (11) לקווין אנדרסון בלונודן

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. GettyImages
הלך הביתה מוקדם. ואוורינקה/GettyImages

טורנירי ההכנה לווימבלדון על הדשא בקווינס ובהאלה (שניהם מסבב ה-500 של ה-ATP) נמשכו היום עם משחקים מסקרנים והפתעה אחת גדולה. סטן ואוורינקה, אלוף רולאן גארוס, הלך הביתה בסיבוב השני בקווינס לאחר שהפסיד 7:6 (4), 7:6 (11) לקווין אנדרסון, המדורג 17 בעולם. הדרום אפריקאי המטיר 22 אייסים לעומת שגיא כפולה אחת ושני הטניסאים לא הצליחו לשבור אחד את השני לאורך כל המשחק, כשאנדרסון מתעלה בשוברי השוויון. ז'יל סימון הצרפתי, המדורג במקום ה-13 בעולם, עשה את שלו בדרך לסיבוב השלישי עם 4:6, 2:6 על טנאסי קוקינאקיס האוסטרלי הצעיר.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
נראה מצוין. פדרר/GettyImages

בטורניר האלה בגרמניה הצליח תומאש ברדיך לעלות די בקלות לסיבוב השלישי אחרי שניצח 3:6, 2:6 את בורנה צ'וריץ' הקרואטי הצעיר (41 בעולם) בתוך שעה ועוד חמש דקות. פלוריאן מאייר המקומי (457 בעולם) ניצח 3:6, 6:7 (4) את סטיב ג'ונסון האמריקאי. איבו קרלוביץ' הוותיק (27 בעולם) שמט מערכה מול אלכס זברב הצעיר והכישרוני, אבל ניצח אותו 7:6 (5), 3:6, 3:6.

רוג'ר פדרר, המדורג ראשון בטורניר ושני בעולם, ניצח 3:6, 5:7 את ארנסט גולביס הלטבי, שחווה שנה רעה מאוד, ירד למקום ה-86 בעולם ורשם את ההפסד ה-14 שלו לעומת 4 ניצחונות ב-2015. פדרר נזקק לשעה ועוד חמש דקות כדי לנצח ותוך שהוא מצליח לשמור על ההגשות שלו לאורך כל המשחק ומציל שתי נקודות שבירה כנגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully