וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "סוניגה לא עשה את זה מרוע, ניימאר לא מודאג"

מאמן נבחרת ברזיל לקראת המשחק מול קולומביה (בין רביעי לחמישי, 03:00, ספורט 5 לייב) והמפגש המחודש בין כוכב הסלסאו לשחקן שפגע בו במונדיאל. הקפטרוס ינצחו לראשונה מאז 1991?

11 ניצחונות ב-11 משחקים - זה המאזן של דונגה מאז חזר לתפקיד מאמן נבחרת ברזיל. שער הניצחון הדרמטי של דוגלאס קוסטה בתוספת הזמן מול פרו, במשחק הרשמי הראשון של דונגה בקדנציה השנייה, אפשר למאמן לקבוע שיא חדש אותו ינסה להאריך הלילה (בין רביעי לחמישי, 03:00, ספורט 5 לייב) נגד קולומביה, בשחזור רבע גמר המונדיאל.

שחקן נבחרת קולומביה חואן קמילו סוניגה מכשיל את שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. Jamie McDonald, GettyImages
הרגע שניימאר וחואן סוניגה לא יכולים לשכוח/GettyImages, Jamie McDonald

אז, ב-4 ביולי 2014, ברזיל ניצחה 1:2 בסיארה והעפילה לחצי הגמר בזכות שערים של הבלמים טיאגו סילבה ודויד לואיז, אבל הרגע המכונן היה אותה פגיעה של חואן סוניגה בגבו של ניימאר לקראת הסיום. הכוכב הברזילאי נפצע, החמיץ את חצי הגמר מול גרמניה ואת התוצאה הכואבת שם אף אחד לא שכח. שני השחקנים נפגשו חודשיים לאחר מכן במשחק ידידות בפלורידה, וניימאר אפילו כבש את שער הניצחון של הסלסאו, אך הפעם מדובר במשחק רשמי. משחק בעל חשיבות מכרעת בעיקר מבחינת קולומביה.

הקפטרוס הופתעו על ידי ונצואלה במשחק הפתיחה ולא רוצים להגיע למחזור האחרון של בית ג' עם שני הפסדים, מה שיותיר להם סיכוי קטן להעפיל לרבע הגמר מהמקום השלישי בלבד. חאמס רודריגס, שהצטיין במונדיאל בברזיל, הבקיע נגד המארחת ולאחר רבע הגמר נוחם על ידי דויד לואיז, ינסה להוביל את נבחרתו לניצחון שני בסך הכול על הסלסאו במסגרת קופה אמריקה - היחיד עד כה: 0:2 בקופה 1991 משערים של אנטוני דה אבילה וארנולדו איגוארן. זה היה גם הניצחון האחרון של קולומביה על ברזיל בכל המסגרות.

שחקני נבחרת ברזיל מארסלו, דויד לואיז, מנחמים את שחקן נבחרת קולומביה חאמס רודריגס. GettyImages
דויד לואיז עזר לחאמס לנגב את הדמעות, לפני שבכה בעצמו בחצי הגמר/GettyImages

דונגה התייחס במסיבת העיתונאים למפגש בין סוניגה לניימאר והבהיר: "הם נפגשו כבר בפלורידה, זו לא סיטואציה חדשה עבור ניימאר. אני גם תמיד אומר שקולגה לעולם לא יפגע בך בצורה מכוונת. הוא לא עשה את זה מרוע. ניימאר לא מודאג ואני לא מודאג. יש יריבות גדולה בין הנבחרות, ואין ספק שקולומביה תגיע הפעם יותר נחושה ומרוכזת כי היא הפסידה לוונצואלה".

המאמן הברזילאי צפוי להמשיך עם ההרכב שניצח את פרו, כשהפעם פיליפה קוטיניו שהתגבר על פציעה עשוי לקבל דקות. מנגד, חוסה פקרמן מקווה לקבל יותר מחואן קואדרדו ורדאמל פלקאו, שבעונה הבאה ישתפו פעולה במדי צ'לסי. קואדרדו עשוי לפתוח הפעם דווקא כמגן ימני, כשבהתקפה ג'קסון מרטינס מועמד להחליף את קרלוס באקה. מולם, אגב, יתייצבו הברזילאים של צ'לסי: פיליפה לואיז ו-וויליאן.

ניימאר (מימין) עם דוגלאס קוסטה באימון נבחרת ברזיל. רויטרס
הרצף יישמר? ניימאר עם דוגלאס קוסטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully