וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהעונה הבאה: קבוצות הליגה יחויביו להדפיס את שמות השחקנים

17.6.2015 / 16:46

פורום ה-18 אישר את החלטת הוועדה לשיפור חווית הצפייה, והחל מהעונה הבאה לכל השחקנים יודפסו שמות על גב החולצה. בני יהודה והפועל כפר סבא רוצות לייצג את הקטנות בדירקטוריון של המנהלת

סתיו שחם בעלים הפועל כפר סבא. מגד גוזני
הבקשה תתקבל? סתיו שחם/מגד גוזני

נציגי קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית התכנסו הערב (רביעי) במסגרת מנהלת הליגה כדי לבחור את נציגי הוועדות ואת חברי הדירקטוריון של המנהלת לקראת העונה הבאה. מעבר לפורום ה-18 הכולל את כל קבוצות ליגת העל, קיים גם הדירקטוריון שהוא הגוף המצומצם של המנהלת שבו מתקבלות מרבית ההחלטות.

הגוף הזה הינו היותר נחשק בין בעלי הקבוצות ומעניין לראות מי ירכיב אותו בעונה הבאה מאחר שהיו כמה תנודות לאחרונה עקב העפלת בני יהודה והפועל כפר סבא לליגת העל וירידתה של מ.ס אשדוד לליגה הלאומית. כך למשל, משה דמאיו וסתיו שחם היו נציגי קבוצות הליגה הלאומית בדירקטוריון של המנהלת והם רוצים להמשיך ולשבת בדירקטוריון כנציגי הקבוצות הקטנות בליגת העל. השניים צפויים לבקש זאת בישיבת המנהלת ועדיין לא ברור אם יזכו לכך מכיוון שנציגי הקבוצות הקטנות בליגת העל רוצים להמשיך לשבת בדירקטוריון. עוד ידונו במנהלת הערב במינוי הוועדות השונות ובתוכן ועדת ההנהלה שהיא הוועדה המשפיעה ביותר.

במהלך הוועדה אישר פורום ה-18 את החלטת הוועדה לשיפור חווית הצפייה, כשהחל מעונת המשחקים הבאה, 2015/16, יהיה קוד לבוש לכל מועדוני ליגת העל. ההחלטה כוללת חיוב להכניס את שם השחקן בעברית בגב החולצה ומעל המספר. הוספת השם תסייע לזיהוי השחקנים במגרש ובמיוחד על גבי המסך, תיצור זהות עם שחקני הליגה, תיישר קו עם הליגות הבכירות באירופה, תסייע ב "משיכת" עיני הצופה לשטחי הפרסום הסמוכים וכמובן תגביר חיבור/חיזוק עם קהלים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully