וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דושאן מאטוביץ' חתם לעונה אחת בבית"ר ירושלים

המגן בן ה-33 נפגש עם אלי טביב והוא ימשיך לשחק במדי הקבוצה גם בעונה הקרובה. בבית"ר מקווים להחתים עוד שני זרים נוספים עד יום שני הקרוב, שהוא גם מועד הרישום האחרון לאירופה

שחקן בית"ר ירושלים, דושאן מאטוביץ'. קובי אליהו
טוב לו בטדי. מאטוביץ'/קובי אליהו

שחקנה של בית"ר ירושלים דושאן מאטוביץ' חתם היום (רביעי) על חוזה חדש במועדון, והוא ישחק במדי הקבוצה מהבירה בעונה הקרובה. המגן בן ה-33 נפגש היום עם אלי טביב יחד עם נציגו אלון סגל, וחתם לעונה אחת. מאטוביץ' נמצא בבית"ר ירושלים כשנה וחצי, והגיע אליה מעירוני קרית שמונה. מאטוביץ' מצטרף לקלאודמיר שחתום בקבוצה, כאשר בבית"ר מקווים להחתים עוד שני זרים נוספים עד יום שני הקרוב, שהוא גם מועד הרישום האחרון לאירופה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בית"ר נמצאת בבית"ר במשא ומתן מתקדם עם הקשר האסטוני הנריק אויאמה. לשחקן הוגשה הצעה כספית, וביממה הקרובה אמורים להתבהר הדברים ובקבוצה ידעו אם הוא יצטרף לקבוצה.

אמש הצטרף לבית"ר הקשר נס זמיר, שחתם לשלוש שנים באמצעות סוכנו גלעד קצב. זמיר סבל ממתיחה מפגיעה בשריר עם סיום העונה שעברה והוא אמור להיכנס לכושר בהדרגה. לידור כהן סובל מכאבים בעקב, בדומה לכאבים מהם סבל בעונה שעברה, והוא עורך אימונים קלים יחסית בשלב זה.

לידיעה הראשונית על כך שמאטוביץ' צפוי לחתום בבית"ר

לידיעה הראשונית על כך שבית"ר ומאטוביץ' במגעים לגבי העונה הקרובה

נס זמיר שחקן בית"ר ירושלים (ימין) עם סוכנו רונן קצב. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ייכנס לכושר בהדרגה. נס זמיר/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

הלילה נחתו בישראל אופיר קריאף, טל כחילה וחנן ממן. כחילה צפוי להצטרף לאימון הפתיחה הרשמי של הקבוצה מחר, כמו גם חלוץ הרכש, דובב גבאי. לגבי קריאף וממן, הם אינם צפויים להצטרף לאימונים, כשטביב אמור להיפגש עם נציגיהם בימים הקרובים.

הנריק אויאמה האסטוני מתקרב לקבוצה. החלוץ בן ה-24, שעל המועמדות שלו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, מנהל משא ומתן עם הקבוצה. אויאמה שייך ללגיה ורשה הפולנית, אבל שיחק העונה כמושאל במאת'רוול הסקוטית וסארפסבורג הנורבגית.

מחר ייערך אימון הפתיחה הרשמי של הקבוצה. כ-1,000 אוהדים צפויים להגיע ובנוהל הקבוע לפרוץ למגרש כמה דקות לאחר תחילתו. בבית"ר מבינים כבר כי לא יוכל להתקיים אימון שגרתי וקבעו למחר אימון בוקר בים. בשבוע הבא תעבור הקבוצה למתכונות של שני אימונים בשבוע במטרה להכניס את השחקנים כמה שיותר מהר לכושר מלא, כאשר כבר ב-2 ביולי ייערך המשחק הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

ססאר ארסו סיים דרכו במועדון. בשלב זה הצוות המקצועי כבר בוחן אופציות של בלמים נוספים ובבית"ר מעריכים כי עד לסוף החודש יוחתם בלם זר. על פי הלך הדברים כרגע, נראה כי לפחות בסיבוב הראשון באירופה יפתח דושאן מאטוביץ' כבלם לצידו של טל כחילה ואילו אורי מגבו יתורגל כמגן השמאלי. עם דניאל אסקלינג ישנם פערים כספיים, אך הם אמורים להיפתר בימים הקרובים והוא יהיה הבלם השלישי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully