וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שלומי אזולאי צפוי להיעדר מהסיבוב הראשון באירופה

9.6.2015 / 18:15

קשר בית"ר ירושלים, שנפצע באימוני הנבחרת, סובל מפגיעה בשריר הארבע ראשי וייעדר למשך מספר שבועות. אזולאי צפוי להחמיץ את סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית בתחילת יולי

one

בתקציר: בית"ר ירושלים מבטיחה מקום באירופה

ב-2 ביולי צפויה בית"ר ירושלים לפתוח את משחקיה במוקדמות הליגה האירופית והיום התברר לה ששלומי אזולאי ייעדר לפחות מהראשונים שביניהם. הקשר, שנפצע באימוני הנבחרת ושוחרר מהמחנה באוסטריה, סובל מקרע בשריר הארבע הראשי וצפוי להיעדר למשך מספר שבועות. לפיכך, אזולאי יחמיץ את הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית. הוא יעבור אבחנה נוספת, אבל בכל מקרה לא יפתח את האימונים עם הקבוצה בשבוע הבא.

אם אתמול (שני) בבוקר אלי טביב התעורר והרגיש שעשו לו "כיפה אדומה" עם הצעת הרכישה על ידי האחים לוי, אתמול בערב הוא כבר חש שדעת הקהל השתנתה ואנשים הבינו כי לא הייתה בהצעה שום כוונה רצינית מעבר למלחמה תקשורתית של אנשי ראש העיר ניר ברקת. יחד עם זאת, טביב עדיין לא הודיע באופן סופי כי הוא נשאר במועדון אך צפוי לעשות זאת עד לסוף השבוע.

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
"הם כל שנה כאילו מנסים לרכוש". טביב על האחים לוי/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער

הבעלים הבהיר כי בכל מקרה לא ינטוש את הקבוצה ואמר לוואלה ספורט: "יש לי אחריות על הקבוצה ואני לא אפרק אותה. אמרתי לראש העיר שאני מוכן ללכת אם יבוא מישהו שיכול לעשות עבודה יותר טובה, אבל כרגע אין מישהו כזה. אני מושקע בקבוצה ולא אוותר ואזרוק אותה. עד לסוף השבוע כולם יבינו מה אני רוצה לעשות, אבל אני יכול להרגיע שאני לא אנטוש, לא אעשה מכירת חיסול ויותר מזה, שום שחקן לא יימכר כולל אלי דסה ושלומי אזולאי. לא הייתה הצעה ממשית על אף אחד, רק התעניינות ללא הצעה רשמית".

טביב התייחס למו"מ שלא התקיים מול האחים לוי ומאיר פניג'ל, שותפיו לעסקים בעבר, ואמר: "בשיחה עם ראש העיר נאמר לי שיש שני אנשים שמוכנים לרכוש את הקבוצה והם לא מוכנים לתת את השם שלהם. נשלח אליי מייל עם הפרטים ללא שם הרוכשים ואפילו לא התייחסתי לזה כי זה לא רציני. רק ביום ראשון אחרי הצהריים חשפו בפניי את השם שלהם והתברר לי במי מדובר. עזוב את העבר שלי איתם, עוד לפני שאני אתייחס אליהם צריך לומר שזה הצחיק אותי, כי הם כל שנה כאילו מנסים לרכוש. אותו ראש עיר הטיל וטו על ניסיון רכישה שלהם לפני שנתיים בגלל כל הבעיות נדל"ן והמגרשים בבית וגן וכל הדבר הזה הוא בדיחה".

טביב המשיך לירות, כשהוא התייחס לביקורת עליו ממאיר פניג'ל: "הם הגיעו בבית"ר לגירעון של 30 מיליון ובכל שנה הלינו משכורות 5-4 חודשים, אבל פתאום כולם שכחו את זה והכל בסדר רק כי רוצים לעשות תרגיל. תגיד לי אתה, יכול להיות שעוד לפני שהגבתי להצעה שלהם הבן אדם שמייצג אותם מכפיש את שמי בכל מקום אפשרי? זה בן אדם שהולך לעשות איתי עסקים או רוצה לסגור איתי עסקה? אנשים שחשבו שהם רציניים עכשיו כבר צוחקים על זה".

עוד באותו נושא

מאיר פניג'ל: "ההצעה של האחים לוי לאלי טביב היא לעוד יום-יומיים"

לכתבה המלאה
דושאן מאטוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
רוצה להישאר. מאטוביץ'/סוכנות ג'יני

טביב אמור לערוך היום שיחה עם המאמן החדש סלובודן דראפיץ' במטרה לקדם את ענייני הקבוצה לקראת העונה הבאה. מי שצפוי להישאר בקבוצה הוא המגן דושאן מאטוביץ', אשר הביע רצון להישאר והבעלים כבר שוחח עם נציגיו במטרה לשבת ולסכם על חוזה לעונה הבאה. במאטוביץ' מעוניינת גם הפועל חיפה אך הוא הבהיר כי הוא נותן עדיפות לבית"ר. גם לקשר חנן ממן תוגש הצעה כספית מתוך רצון לראות אותו ממשיך במועדון.

נוגע לססאר ארסו, לבית"ר אמנם אופציה להאריך את חוזהו בשנתיים אך השחקן העביר אתמול מסרים כי הוא מוכן לחתום גם לשנה אחת בלבד. בבית"ר הבטיחו כי עד לסוף השבוע תינתן תשובה לשחקן. בנוגע לקלאודמיר פריירה חזרו ואמרו בבית"ר כי מימוש האופציה עליו חוקית והם מצפים שיתייצב לתחילת האימונים.

הבלם דודי תירם צפוי לחתום בבית"ר על חוזה לעונה אחת עם אופציה. מעבר לתירם, מספר שחקנים נוספים מהליגה הלאומית עשויים להגיע להתרשמות ביניהם אורי מגבו וניר לקס. כפי שפורסם בוואלה ספורט, בית"ר נמצאת במגעים מתקדמים עם דובב גבאי ונס זמיר והמטרה היא לסכם עם שניהם עד לתחילת האימונים.

עדכון ראשון: 7:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully