וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר פניג'ל: "ההצעה של האחים לוי לאלי טביב היא לעוד יום-יומיים"

7.6.2015 / 22:15

שותפם לשעבר של האחים לוי בהנהלת בית"ר ירושלים מנהל את המו"מ לרכישת המועדון מטעמם: "כבר שבועיים וחצי אנחנו מנהלים מו"מ, לא רוצים שישחקו איתנו משחקים. בושה וחרפה לאן בית"ר הגדולה הגיעה"

קלאודמיר, עומר אצילי, לידור כהן שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הופתעו. שחקני בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

שחקני בית"ר ירושלים מופתעים מאוד מאירועי היום (ראשון) הסוערים בקבוצתם. זה התחיל בעזיבה של גיא לוי והמינוי של סלובודאן דראפיץ', ונמשך באפשרות שהמועדון יימכר למאיר ושאול לוי, שכבר הגישו הצעה רשמית לטביב.

מעיריית ירושלים נמסר היום ש"ברקת איתר משקיעים לבית"ר ירושלים וממתין לתשובתו של טביב". על פי ההודעה, "לאחר שתי פגישות שקיים ראש העיר ניר ברקת עם טביב בחודש האחרון, סוכם בין השניים לבחון אופציה של הכנסת בעלים חדשים במקומו של טביב. בפגישות הדגיש טביב כי במידה ולא יימצא רוכש, הוא מתכוון לשים את הקבוצה על המדף תוך ניהול תקציב רזה עד למכירתה".

בסביבתו של ראש העיר טוענים כי שני האנשים שמנהלים מו"מ לרכישת המועדון הם האחים מאיר ושאול לוי, מבעלי בית"ר בעבר יחד עם מאיר פניג'ל וששון שם טוב. השניים היו קשורים בעבר עם טביב בעסקים וישנו דם רע בין הצדדים. ההערכה היא שעד אשר לא יגישו השניים מסמך רשמי וברור כולל התחייבות לשלם לטביב כ-20 מיליון ש"ח עבור השקעתו בקבוצה לא יהיה כל שינוי בנושא.

מאיר פניג'ל התייחס הערב לאפשרות מכירת בית"ר לחבריו, האחים מאיר ושאול לוי: "כל העיתונאים מנסים להשיג את מאיר לוי אך לא תצליחו, אני מנהל את המו"מ בשמו. כבר שבועיים וחצי שאנחנו מנהלים מו"מ מול ראש העיר וההצעה שלנו בעינה. אם טביב יחתום על מסמך ההבנות, זה ייצא לפועל. אין הרבה זמן, ההצעה היא לעוד יום-יומיים ולאחר מכן תרד מהפרק. אנחנו לא משחקים משחקים, שיחליט אם הוא רוצה למכור או לא".

פניג'ל הוסיף: "לאיזה מצב הגיעה בית"ר ירושלים, שמפטרים מאמן מצליח בשביל כמה אלפי שקלים? מביאים מאמן מליגה נמוכה רק כדי לחסוך קצת. בושה וחרפה לאן בית"ר הגדולה הגיעה. אני מקווה שיימצא פיתרון והקבוצה תצא לדרך חדשה, בית"ר מועדון עם 300-400 אלף אוהדים ואסור שהיא תיראה כך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לאיזה מצב הגיעה בית"ר ירושלים, שמפטרים מאמן מצליח בשביל כמה אלפי שקלים?". פניג'ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוגיית המאמן: השחקנים בלחץ

אלי טביב נפגש עם סלובודאן דראפיץ', שצפוי להתמנות למאמן הקבוצה בעונה הבאה, זאת על חשבונו של המאמן בעונה החולפת, גיא לוי. כזכור, האחרון קיבל הצעה כספית לעונה הבאה אך זו נראתה לו מעליבה, ולא היה מוכן להמשיך בתנאים הללו. דראפיץ' מנגד, הגיע להסכמות ראשונות על חוזהו בקבוצה בעונה הבאה.

טביב כעס על לוי, לאחר שהרגיש כי המאמן מעביר לו מסרים דרך התקשורת, והוא החליט לסיים את ההתקשרות בין הצדדים. בסביבתו של הבעלים אמרו: "גיא קיבל הזדמנות וכנראה שלא העריך אותה. חבל, אלי רצה לתת לו את המושכות, אבל הוא כנראה התבלבל מהחודשים האחרונים".

"לא ברור מה טביב מנסה לעשות, אבל הקבוצה מתרסקת והוא לא עוצר את זה", אמרו שחקנים בבית"ר. "לא נראה שיש פה בכלל כיוון לבנות קבוצה שתוכל להצליח באירופה, ולא ברור אם בכלל רוצים שתהיה פה קבוצה. כל השחקנים מחפשים קבוצות וזה עצוב מאוד".

"בימים הקרובים אודיע על עתידי", אמר טביב. "אין לי שום כוונה להחריב את המועדון או לפרק אותו ולא צריך לפרש כל דבר בצורה שלילית. תהיו סבלניים עוד כמה ימים".

מגן הקבוצה, אלי דסה, הגיב לשמועות הנוגעות אליו: "כל הדברים שיוחסו לי בכלי תקשורת מסוים לא היו ולא נבראו. אני שחקן בית"ר ירושלים ואוהב את המקום. לא היו ואין לי שום ביקורות כלפי בעלי הבית אלי טביב, אותו אני מכבד ומעריך מאוד".

עוד באותו נושא

דראפיץ' ימונה למאמן בית"ר. טביב: "גיא לוי? לי לא מציבים אולטימטום"

לכתבה המלאה
דדי בן דיין מכבי פתח תקוה מול אלי דסה. ניב אהרונסון
מגיב. אלי דסה/ניב אהרונסון

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים הגיבה לנעשה ביום האחרון: "העמותה עוקבת בדאגה אחרי הצעדים האחרונים שמבצע מר טביב. נראה כי בעל הבית פועל בימים האחרונים שלא לטובת הקבוצה וכמי שאינו מעוניין להישאר בעליה. מחובתו המוסרית והאתית של מר טביב להודיע על רצונותיו בקשר לעתידו כבעלים ואופן השקעתו במועדון אם בכלל ולפזר את הערפל הרב סביב עניין זה. מר טביב מתבקש להבהיר לגבי רצונותיו להמשיך ולהחזיק בקבוצה. על הדברים להתבטא במעשים ובחיזוק הקבוצה לקראת העונה הבאה. אם מר טביב אינו מעניין בבעלות על הקבוצה יתכבד להודיע על כך לאלתר וינקוב בתג המחיר אותו הוא דורש על הקבוצה, אך נזכיר כי את הקבוצה קיבל מר טביב ללא תמורה. ידע מר טביב כי אנחנו לא נראה את היקרה לליבנו נגמרת לנו מול העיניים ונשב בחיבוק ידיים, בתוך כך שוקלת עמותת האוהדים את צעדיה וכל האפשרויות החוקיות העומדות לרשותה נלקחות בחשבון".

עדכון ראשון: 16:24

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב. קובי אליהו
הקבוצה בלחץ. טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully