וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר פריירה ואלברטו אסקובר יהיו עוזריו של סלבישה יוקאנוביץ' במכבי תל אביב

17.6.2015 / 20:00

השניים, ששיתפו פעולה עם המאמן הסרבי של הצהובים בווטפורד, מצטרפים לצוות המקצועי. שניהם עבדו בעבר בוויאדוליד. ברק יצחקי יחליט על עתידו רק אחרי השיחה עם ג'ורדי קרויף

מאמן ווטפורד לשעבר, סלבישה יוקאנוביץ'. GettyImages
הביא את עוזריו ארצה. סלבישה יוקאנוביץ'/GettyImages

מספר ימים לאחר ההודעה על מינויו של סלבישה יוקאנוביץ' למאמנה של מכבי תל אביב, הקבוצה הודיעה הערב (רביעי) כי חאבייר פריירה ואלברטו אסקובר, ששימשו כעוזריו של הסרבי בקבוצתו הקודמת, ווטפורד, יעבדו איתו גם בשורות האלופה הישראלית.

חאבייר פריירה בן ה-49 הצטרף בעונת 2007/08 לצוות המקצועי של חואן איגנסיו מרטינס בסלמנקה איתו המשיך לאלבסטה. לאחר שנתיים בהן שיתף פעולה עם מרטינס, הצטרף לצוות המקצועי של אלאבס. עונה לאחר מכן שב לשתף פעולה עם מרטינס בקרטחנה וב-2010/11 המשיך כעוזרו של מרטינס גם ללבאנטה ולריאל ויאדוליד. בתחילת העונה שעברה הגיע לווטפורד כעוזרו של אוסקר גארסיה, ואחרי כן נשאר גם עם יוקאנוביץ'.

אלברטו אסקובר בן ה-45 הצטרף בעונת 2005/06 לצוות המקצועי של קרטחנה תחת הדרכתו של אגנסיו מרטינ סכשעונה לאחר מכן נמנה על צוות האימון של הרקולס. לאחר כחמש שנים, בקיץ 2012 הצטרף אסקובר ללבאנטה ולפריירה כשמאז המשיכו השניים לשתף פעולה ובקיץ 2013 עברו לריאל ויאדוליד. בעונה האחרונה עבד אסקובר כאנליסט בצוות של יוקאנוביץ' בווטפורד.

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי מול שחקן הפועל פתח תקוה מייקל טוקורה. ברני ארדוב
ייפגש עם קרויף. ברק יצחקי/ברני ארדוב

עניין ברק יצחקי אמור להיסגר בפגישה שתתקיים בקרוב בין ההולנדי לבין החלוץ וסוכנו רונן קצב. הבוקר (רביעי) פורסם בקפריסין שחלוץ מכבי תל אביב אמור להגיע בסוף השבוע לטורקיה כדי לבחון מקרוב את ההצעה של אנטליהספור. סוכנו של יצחקי סיפר בימים האחרונים כי ההצעה לשחקן נולדה מאנשים שראו את יצחקי בתקופתו באנורתוזיס פמאגוסטה והם גם קשורים לאנטליהספור. יצחקי עדיין מעדיף להישאר במכבי תל אביב ועל פי הידוע יש לו הצעה לחוזה חדש. כפי הנראה, אחרי פגישה בינו לבין קרויף יחליט החלוץ על עתידו.
במכבי רוצים גם לקדם את רכישת הכרטיס של אלי דסה. מכבי עדיין לא הגישה הצעה נגדית לדרישה הכספית של אלי טביב בסך של מיליון יורו עבור הכרטיס. דסה מעוניין לעבור למכבי תל אביב, מאחר שהוא יכול להשתדרג כלכלית בצורה משמעותית ולטווח ארוך.

מכבי מוכנה להשאיל את ברק לוי לעונה אחת ללא תמורה. בקבוצה ממתינים לראות איזו קבוצה בליגת העל תעדיף אותו על פני השוערים האחרים בשוק. ההערכה היא שההתלבטות תהיה בין הפועל כפר סבא, הפועל חיפה, מכבי נתניה והפועל עכו. שכרו של לוי מסתכם בכ-100 אלף דולר נטו ובמכבי יעדיפו להשאיל אותו לקבוצה שתסכים לעמוד במלוא השכר ולא תבקש מעבר להשאלה בחינם, גם שמכבי תשתתף בשכר.
על פי המסתמן מכבי תקיים את ההסכם להשאלת שחקנים צעירים בעונה הבאה עם בית"ר תל אביב רמלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully