וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא תעמיד תקציב צנוע: "לא נהיה מהדורה חוזרת של נתניה"

17.6.2015 / 12:15

תקציב העולה החדשה לליגת העל צפוי לנוע סביב 12 מיליון שקל, כדי להימנע מגורל כלכלי דומה לנתניה. בקבוצה מקווים שמכבי חיפה תישא בחלק משכרו של אבוחצירה. עמוס המועמד הבכיר לעמדת השוער

פליקס נעים מאמן הפועל כפר סבא (על הכתפיים). קובי אליהו
לא רוצים שהתסריט של נתניה יחזור על עצמו. פליקס נעים/קובי אליהו

תקציב הפועל כפר סבא ינוע בעונה הבאה סביב 12 מיליון שקל ויהיה מעט מעל תקציב המינימום בליגת העל. סוכני שחקנים שמנסים לסדר חוזים לשחקנים שלהם, מגלים כי למרות שהקבוצה עלתה ליגה ועל אף שיש לה בעל בית מסודר, אין כוונה בכפר סבא "להשתגע". "הפועל כפר סבא לא תהיה מהדורה חוזרת של מכבי נתניה שעלתה ליגה והשתגעה", הבהיר גורם במועדון. "אנחנו ננסה לייצר קבוצה הרבה יותר שפויה ומאוזנת כדי לא להתמודד בעוד שנה עם איום של פירוק כפי שקורה במכבי נתניה".

יחד עם זה, במועדון מנסים, בכל זאת, לצרף כמה עוגנים אל הסגל שעלה עם הקבוצה לליגת העל ואחד השמות המבוקשים במועדון הוא שמעון אבוחצירה. לכפר סבא אין את היכולת לשלם לחלוץ את החוזה שיש לו במכבי חיפה, הנאמד בכ-200 אלף דולר נטו, אבל אם חיפה תסכים לקחת על עצמה חלק מהחוזה והשחקן יסכים קצת להתגמש, בכפר סבא ישמחו לקלוט את אבוחצירה. בכפר סבא בטוחים שמבין כל קבוצות התחתית ומרכז הטבלה, אבוחצירה יעדיף לבוא אליהם.

בכל הקשור לעמדת השוער, במועדון עדיין ממתינים לראות מה יהיה עם דני עמוס בבלגיה. העדיפות היא עדיין לעמוס מאחר וכרטיס השחקן שלו בידו. ברק לוי הוא המועמד הבא אחרי עמוס. מכבי תל אביב תסכים להשאילו בחינם, אבל בכפר סבא עדיין מעדיפים שוער עם כרטיס ביד ולא כזה שיושאל אליהם ובתום העונה יחזור לקבוצת האם שלו. "העדיפות הראשונה היא עמוס, כי אין לנו עניין להשביח שחקנים עבור מועדון אחר, אבל אם עמוס לא יבוא, בהחלט שברק לוי הוא שוער ראוי ואנחנו בטוחים שהוא יוכל למלא את המקום בין הקורות", הבהירו במועדון.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מכבי חיפה תעזור? אבוחצירה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully