וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה רצחנית לליברפול בפרמיירליג, צ'לסי - סיטי במחזור 2

פורסם לוח המשחקים לעונת 2015/16: המרסיסיידרז יתמודדו מול כל הקבוצות הגדולות כבר במחזורים הראשונים, צ'לסי תחל את המסע להגנה על תוארה מול סוונסי. האלופה וסגניתה ייפגשו מוקדם

ססק פברגאס שחקן צ'לסי חוגג (ימין). AP
המסע להגנה על התואר מתחילה בבית. פברגאס/AP

שלושה שבועות חלפו מאז סיום העונה בפרמיירליג, ובאנגליה כבר נושאים עיניהם לעונה הבאה. היום (רביעי) פורסם לוח המשחקים המלא לעונת 2015/16, שתחל ב-8 לאוגוסט ותינעל ב-15 במאי. מתברר כי מצפים לנו כמה קרבות מרתקים כבר בשבועות הראשונים. צ'לסי תחל את המסע להגנה על התואר במשחק בית נוח, על הנייר, מול סוונסי, אבל כבר במחזור השני תצא למשחק חוץ מסקרן מול סגניתה בעונה החולפת, מנצ'סטר סיטי. המשחק המרכזי במחזור הפתיחה יהיה קרוב לוודאי הקרב בין מנצ'סטר יונייטד לטוטנהאם.

מי שקיבלה חדשות רעות למדי היא ליברפול, שתחל את העונה בסדרת משחקים קשה במיוחד. כך, למשל, שבעת משחקי החוץ הראשונים שלה נקבעו מול סטוק, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, אברטון, טוטנהאם, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי. ז'וז'ה מוריניו וארסן ונגר יכתבו עוד פרק ביריבות עתיקת היומין ביניהם במסגרת המחזור השישי, וכבר במחזור העשירי נקבל דרבי ראשון של שתי הגדולות במנצ'סטר.

מחזור הסיום, לעומת זאת, מזמן לקבוצות האנגליות הגדולות משחקים נוחים על הנייר. צ'לסי תארח את לסטר סיטי, מנצ'סטר סיטי תתארח אצל סוונסי, יונייטד תארח את בורנמות' וארסנל תמתין לאסטון וילה באמירויות.

ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול. רויטרס
הגרלה אכזרית. רוג'רס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully