וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "מדאיג אותי שאנחנו לא שומרים על אותו קצב 90 דקות"

מאמן ארגנטינה מרוצה מהניצחון על אורוגוואי, אך לא אהב את הירידה ברמה מצד שחקניו: "אחרי הגול של קון יכולנו לגמור את זה. היה לנו מזל שניצחנו, אנחנו חייבים לשמור על הסגנון שלנו"

מאמן נבחרת ארגנטינה חרארדו מרטינו. AP
יודע ששחקניו יכולים יותר. מרטינו/AP

אחרי ה-2:2 הדרמטי עם פרגוואי במשחק הפתיחה, נבחרת ארגנטינה סיפקה את הסחורה הלילה (רביעי) כשניצחה 0:1 את אורגוואי במפגש קלאסי בין שתי הנבחרות, משער נגיחה של קון אגוארו בדקה ה-56. הניצחון העלה את ארגנטינה לראש טבלת בית ב' כשלה ארבע נקודות, ואילו אלופת דרום אמריקה אורוגוואי מדורגת שלישית עם שלוש נקודות.

"מה שראיתי זה שב-70 דקות שיחקנו כמו נגד פרגוואי", אמר מאמן ארגנטינה חרארדו מרטינו במסיבת העיתונאים, "החזקנו בכדור, ניסינו ליצור מצבים, לשבור את השיטה של אורוגוואי, שיחקנו בין העמדות שלהם ותקפנו מהאגפים. אחרי זה איבדנו חדות, ואיבדנו את הכדור. זה פוגע בנו מאוד כשאנחנו לא שולטים במשחק. אם יש משהו אחד שמדאיג אותי זה שאנחנו לא שומרים על אותו קצב במשך 90 דקות".

"היו לנו המון מצבים, כמו נגד פרגוואי, ואחרי הגול של קון יכולנו לגמור את זה. היו לנו שני מצבים בטוחים שהחמצנו", הוסיף מרטינו. "אנחנו חיים על התוצאות שלנו, היה לנו מזל שניצחנו, אנחנו חייבים לשמור על הסגנון שלנו". על עתידו כמאמן האלביסלסטה אמר מרטינו: "אני רוצה להישאר בתפקיד עוד שלוש שנים וחצי".

שחקן נבחרת ארגנטינה סרחיו אגוארו נוגח לרשת אורוגוואי. AP
העלה את ארגנטינה לראשות הבית. אגוארו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully