וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מעודדת לשעבר ב-NFL מואשמת באונס צעיר בן 15

סערה בארצות הברית: מולי שאטק, שעודדה את הבולטימור רייבנס במשך כשנתיים, פיתתה צעיר הלומד בכיתה עם ביתה. וגם: חביב אוחיון באתגר המשקופים והמגישה שהחליטה להתפשט לאחר הניצחון של ונצואלה

אימג'בנק GettyImages

צפו: אחיו של מגן ארגנטינה תוקף שופט

22:15: חגיגות האליפות של גולדן סטייט נמשכות, ונמשכות, ונמשכות

21:46: סרחיו ראמוס מחקה את רונאלדו

סרחיו ראמוס ביקר בקובה במהלך פעילות של ארגון UNICEF ולקח חלק במשחק כדורגל עם צעירים מקומיים. כשכבש שער, חגג הבלם כמו חברו לריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

17:58: המעודדת לשעבר שמואשמת באונס ילד בן 15

סערה בארצות הברית: המעודדת לשעבר, מולי שאטק בת ה-48, חשודה באונס ילד בן 15 הלומד בכיתה עם ביתה הצעירה. שאטק, ששימשה כמעודדת של בולטימור רייבנס מליגת ה-NFL, עומדת בפני עונש מאסר ממושך (עד 15 שנה) לאחר שהודתה במעשה במסגרת עסקת טיעון. היחסים בין השניים החלו במאי אשתקד, בצ'אט באינטרנט. היא הזמינה את אותו צעיר, יחד עם שלושת ילדיה וחבריהם, לחופשה בדלאוור, שם ביצעה בו את זממה, לאחר שהכריחה אותו לשתות כמות גדולה של אלכוהול.

שאטק הצטרפה לבולטימור ב-2005, כשבאותה שנה הפכה למעודדת המבוגרת ביותר בהיסטוריה של ליגת ה-NFL. היא שימשה כמעודדת פעילה עד 2007, כשבסיום אותה עונה עברה לאמן את קבוצת המעודדות של הרייבנס.

15:56: שוער מכבי תל אביב, חביב אוחיון, באתר המשקופים

שוער העתיד של מכבי תל אביב, חביב אוחיון בן ה-17, הפך לכוכב רשת לאחר שסרטונים שיצר הפכו לוויראלים. הסרטונים צולמו בבית ספרו של אוחיון הצעיר, ובהם הוא נראה מבצע פעולות בלתי-אפשריות עם הכדור. בעקבות זאת, זכה אוחיון לפינה מיוחדת באתר הרשמי של מכבי תל אביב "אתגר חביב", כשבפרק הראשון הוא מתנסה באתגר המשקופים.

13:30: בוונצואלה העניינים מתחממים

אחרי הניצחון המפתיע של ונצואלה על קולומביה בקופה אמריקה, החליטה אחת ממגישות הטלוויזיה במדינה, יובי פלארס שמה, לחגוג את ההישג ולדווח עליו בצורה ייחודית תוך שהיא מסירה מגופה את בגדיה. ומה יקרה אם הנבחרת שלה תלך עד הסוף? אגב, לפני הטורניר הצטלמו שמונה מגישות ללא בגדים כדי להחדיר מוטיבציה בקרב השחקנים. נראה שעד עכשיו זה עוזר.

חגיגות הניצחון על קולומביה של יובי פלארס

מגישות הטלוויזיה בוונצואלה מעלות את המוטיבציה לנבחרת

10:30: מי צריך ידיים לבייסבול?

טום וויליס, אדם שנולד ללא ידיים, התכבד לספק את מכת הפתיחה במשחק הבייסבול בין סיאטל לסן פרנסיסקו.

10:00: המתעמלת שיצרה סערה

המתעמלת המלזית פראח אן עבדול חאדי גרמה ללא מעט ביקורת סביב הופעתה במשחקים האסייתיים. מתברר כי במדינתה זעמו עליה על כך שהיא עברה על קוד הלבוש האיסלמי כשהיא מופיעה עם בגד גוף, אבל מחוץ למלזיה היא דווקא זוכה לתמיכה רחבה. למעלה מ-11 אלף איש כבר סימנו לה לייק כדי לעודד ולתמוך בה. בסך הכול זכתה חאדי בשש מדליות במשחקים בסינגפור.

המתעמלת המלזית פראח אן עבדול חאדי. GettyImages
חשוף מדי? פראח אן עבדול חאדי/GettyImages

9:30: מסוט אוזיל מבלה

רגע אחרי השביעייה של נבחרת גרמניה על גיברלטר, מסוט אוזיל מתחיל להתאוורר מהעונה שעברה עליו. כעת הוא תועד עוזב מועדון לילה בלוס אנג'לס עם שתי בנות, ולמרות שהוא לא נראה במצב רוח לצילומים ואף כיסה את פניו, התמונות הופצו. קשרה של ארסנל נפרד מחברתו מנדי קפריסטו בשנה שעברה.

מסוט אוזיל שחקן נבחרת גרמניה מבלה. דיילי מייל, צילום מסך
אוזיל, משמאל, מתכסה/צילום מסך, דיילי מייל
מסוט אוזיל שחקן נבחרת גרמניה מבלה. דיילי מייל, צילום מסך
ואלה שתי הבנות, עד כמה שאפשר לראות/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully