וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מכינה אלטרנטיבה לאברהם פאס. קובי מויאל יושאל?

17.6.2015 / 9:50

בצל ההתלבטות לגבי הספרדי, הירוקים שוקלים לצרף בלם ישראלי. בחיפה ממתינים לתשובה משהר. במועדון ישקלו להשאיל את הקשר לאחר השיקום. ראיוס מחזיק בהצעה מיוון. החלה מכירת המנויים

אברהם פאס מכבי חיפה. ברני ארדוב
בחיפה בודקים חלופות. פאס/ברני ארדוב

מכבי חיפה עשויה להשאיל את קובי מויאל לאחר שיעבור שיקום. במועדון טוענים כי השחקן רוצה לחזור לשחק סמוך לפתיחת העונה, אך בשלב זה עדיין לא ברור מתי בדיוק יחזור למרות שתהליך השיקום מתקדם. כרגע במועדון החליטו לאפשר לשחקן לסיים את התהליך במלואו, ורק לאחר מכן ייתכן שיקבלו החלטה להשאילו עד תום העונה. מויאל רוצה להישאר בסגל של רוני לוי ולהתחרות עם אביחי ידין על מקום בהרכב.

בקרוב מאוד תקבל חיפה החלטה לגבי אברהם פאס. כפי שפורסם בוואלה ספורט לפני כחודש, הבלם עשוי שלא להמשיך במועדון למרות שביעות הרצון ממנו. במועדון לא פוסלים אפשרות לצרף בנוסף לבלם זר עוד בלם ישראלי או להשאיר את דקל קינן כבלם שלישי. רוני לוי מחפש בלם, ואם ימצא שחקן ברמה גבוהה מאוד, פאס לא ימשיך ויתפנה מקום לזר נוסף. לוי מעדיף בלם וחלוץ זרים, ואם הבלם יעזוב, יתפנה מקום לקשר.

קובי מויאל שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יישאר מחוץ לסגל? מויאל/אדריאן הרבשטיין

כפי שפרסמנו ביום ראשון, מכבי חיפה שוחחה עם בן שהר בניסיון לשכנע אותו לחזור לישראל. כזכור, החלוץ הבהיר בפגישה כי תוך שבועיים הוא יודיע סופית האם הוא מתכוון להגיע לישראל. במהלך הפגישה עם שהר הבהירה חיפה כי הצדדים יוכלו להגיע להבנות בנוגע לעניינים הכספיים ואורך החוזה. מועמדותו של שהר עלתה עוד בחודש אפריל, טרם מונה רוני לוי. במועדון האמינו כבר אז כי חוזה ארוך טווח יכול להחזיר את השחקן לישראל. בפגישה, אגב, לא דובר על ענייני שכר ואורך החוזה.

היום או מחר צפויה להיערך פגישה עם נציגו של דניאל בורחל, אבי נמני, במטרה לסגור סופית את תנאיו של השחקן במכבי חיפה. השיחות עם השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, כבר החלו. גם אייל משומר יגיע לפגישה בימים הקרובים, לאחריה צפויים הצדדים להודיע על סיכום לשנתיים נוספות. אתמול הוצע למועדון ססאר ארסו, אך בשלב זה רוני לוי לא בוחן את מועמדותו מתוך הערכה שיוכל להביא בלם בכיר יותר.

חיפה תפתח את האימונים ביום ראשון, ואליו יגיעו גם רובן ראיוס, שמעון אבוחצירה ואלעד גבאי. במועדון לא מתכוונים לפתוח קבוצת מנודים ולהסתכן בפיצוי נוסף לשחקנים. שחקן נוסף שיגיע הוא טאלב טואטחה, שממתין להצעה רשמית שתוגש למכבי חיפה. השלושה, אגב, מתכוונים להתייצב לאימון בכל מקרה. רובן ראיוס מחזיק במספר הצעות מיוון, ביניהן מאטרומיטוס. הקושי להחתימו נעוץ בשכרו הגבוה - 350 אלף יורו.

מכבי חיפה פרסמה את מחירי המנויים שלה לעונת 2015/16. החל ממחר יוכלו בעלי המנויים הקיימים לחדש את המנוי ולשמור את הכסא לעונת המשחקים הקרובה. במעודון החליטו כי מכירת המנויים תתבצע בשלושה שלבים: חידוש מנוי לבעלי מנוי קיים, שדרוג מקום המנוי ורק אז מכירת המנויים לקהל הרחב. בעלי המנויים הקיימים יוכלו לחדש אותם עד ה-10 ביולי, ולאחר מכן המקום לא יישמר. בשלב זה ניתן לרכוש מנויים חדשים ליציע הדרומי והצפוני העליון בלבד ואילו המכירה ליתר היציעים תיפתח בהמשך. במועדון מכרו בעונה שעברה כמעט 18 אלף מנויים, ומקווים להגדיל את הכמות העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחירון המנויים של אוהדי מכבי חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully