וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתורו וידאל שוחרר ממעצר ולא ייזרק מהסגל של צ'ילה

אחרי שנהג תחת השפעת אלכוהול וריסק את הפרארי שלו בתאונת דרכים, כוכבה של נבחרת צ'ילה יצא בזול. הקשר מירר בבכי: "אני כל כך מצטער". חורחה סמפאולי: "הוא אמנם טעה, אבל לא מגיע לו להיזרק מהסגל"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

כוכב נבחרת צ'ילה, ארתורו וידאל, יצא בזול מהתאונה הקשה שבה היה מעורב אמש (שלישי). היום הגיע וידאל לדיון בבית משפט מקומי, כשבסופו של דבר הוחלט לשחררו. קשר יובנטוס ייאלץ להפקיד את רשיון הנהיגה שלו ועם חזרתו לאיטליה יחויב להגיע לשגרירות צ'ילה במילאנו כדי לחתום אחת לחודש. בנוסף, מאמן הנבחרת, חורחה סמפאולי, הודיע שהשחקן ימשיך להיות חלק מסגל הנבחרת במהלך הקופה אמריקה: "הוא אמנם טעה, אבל לא מגיע לו להיזרק מהסגל". "שתיתי שתי משקאות", הודה וידאל. "סיכנתי את אשתי ועוד אנשים רבים. אני כל כך מצטער ומבויש".

כזכור, וידאל נעצר על ידי המשטרה המקומית הלילה לאחר תאונה שעבר. התמונות הראשונות מזירת האירוע הראו את הפרארי היוקרתית של וידאל מפורקת לחלוטין ולאחר מכן גם התברר שאשתו נאלצה להיות מובהלת לבית החולים בשל הפגיעות שספגה, שהוגדרו כלא חמורות.

ארתורו וידאל שחקן נבחרת צ'ילה בוכה במסיבת עיתונאים. AP
מנצל. ארתורו וידאל/AP

אלא שזמן קצר לאחר התאונה, החלו להתברר הנסיבות והמשטרה הצ'ילאנית עצרה את וידאל, שהואשם בנהיגה תחת השפעת אלכוהול. מפקד המשטרה שעצר אותו אמר: "הוא היה תחת השפעת אלכוהול ורק במזל לא הרג אף אחד". בשעות שלפני התאונה, וידאל נצפה ואף צולם מבלה עם אשתו בקזינו.

וידאל כבש עד כה שלושה שערים בקופה, אחד מול אקוודור ועוד שניים נגד מקסיקו. המשחק הבא של צ'ילה ייערך בלילה שבין שישי לשבת (2:30), אז תפגוש המארחת את בוליביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully