וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.6: נדבד אישר שטבס עובר לבוקה ג'וניורס

שחקן העבר של יובנטוס הודיע כי החלוץ הארגנטינאי החליט לחזור הביתה, מונטויה מעניין לא רק את מילאן ויובנטוס, דין מפריס סן ז'רמן על הכוונת של המייטי רדס. וגם: המאבק על פול פוגבה מתקצר לארבעה מועדונים

קרלוס טבס שחקן יובנטוס. GettyImages
יסגור מעגל? טבס/GettyImages

העברות

* שחקן הכנף איבי (איבן לופס אלברס) סיים את חוזהו בחטאפה וחתם לשלוש שנים בסביליה. הספרדי בן ה-20 שותף בשמונה משחקי ליגה בעונה החולפת.

* טיבו ז'ירס הוותיק שהיה אמור לעזוב את גנגאן בסוף העונה, נשאר בה לבסוף לעונה נוספת. הקשר בן ה-34 חתם על חוזה עד קיץ 2016 במדי הקבוצה מברטאן.

* ז'וזה ריגה הבלגי מונה למאמנה החדש של מץ. הוא ינסה להחזיר אותה לליגה הבכירה בצרפת אחרי שהיא נשרה ממנה העונה.

* פנרבחצ'ה החתימה את בלמה של נבחרת דנמרק, סימון קיאר, תמורת 7.65 מיליון יורו. קיאר, ששיחק בליל, חתם לשלוש שנים.

* חלוץ נבחרת שוויץ ובאייר לברקוזן יוסיפ דרמיץ' חתם בבורוסיה מנשנגלדבאך. השחקן בן ה-22 חתם אצל הסייחים עד יוני 2019.

* אסטון וילה הודיעה על צירופו של הבלם-מגן האנגלי, מיקה ריצ'רדס בן ה-26, שחתם על חוזה לארבע שנים. ריצ'רדס שיחק בעונה החולפת בפיורנטינה, בשורותיה רשם עשר הופעות ליגה בלבד. אל הווילה הוא הגיע בהעברה חופשית.

* ויאריאל הודיעה רשמית על שאילתו של שוער פריס סן ז'רמן, אלפונס אראולה בן ה-22, לעונה אחת. אראולה הושאל בעונה החולפת לבאסטיה, בשורותיה רשם 35 הופעות.

מרטין מונטויה שחקן ברצלונה מול איניגו מרטינס שחקן סוסיאדד. GettyImages
מחוזר. מונטויה/GettyImages

שמועות

* באיטליה מדווחים ששחקן העבר וחבר ההנהלה, פאבל נדבד, אישר שהחלוץ קרלוס טבס עובר לבוקה ג'וניורס. "אני חושב שהוא רוצה לחזור הביתה", אמר נדבד. "הוא החליט וצריכים לכבד את החלטתו". החלוץ הארגנטינאי הביע את רצונו לשוב לקבוצה שבה החל את דרכו בבואנוס איירס, מה שאומר שאתלטיקו מדריד תיאלץ לחפש שחקן חיזוק אחר להתקפה. בכל מקרה, אישור רשמי עדיין אין.

* קשר נבחרת אוקראינה ודניפרופטרובסק, ייבגני קונופליאנקה, אמר בראיון: "העדיפות הראשונה שלי היא לשחק באנגליה". בשיקטאש, סביליה, סטוק סיטי וליברפול הן בין הקבוצות שהוזכרו כמי שמעוניינות בו.

* על פי דיווחים בצרפת, לאציו ורומא מנהלות דרבי מחוץ לכר הדשא: מאבק על שירותיו של קשר-חלוץ מארסיי, פלוריאן תובאן.

* בכמה כלי תקשורת באירופה מדווחים שמתלהט המרדף אחר קשר סביליה ונבחרת פולין, גז'גוז' קריכוביאק. ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מוזכרות כמי שמאוד מעוניינות בקשר האחורי בן ה-25.

* באיטליה טוענים שסאות'המפטון החלה במגעים לרכישת בלם פארמה, זוהיר פדאל. המרוקני בן ה-26 שותף ב-20 משחקי סרייה א' בעונה האחרונה. גם סלטיק מגלה בו עניין.

* פרט למילאן ויובנטוס, גם סביליה מעוניינת במגנה של ברצלונה, מרטין מונטויה.

* לאן פניו של חלוץ יובנטוס, קרלוס טבס? סוכנו של השחקן הבהיר: "לחזור לבוקה? נצטרך לראות, בעיקר מכיוון שצריך להבין אם הם מסוגלים לשלם את השכר שלו".

* ב"פרנס פוטבול" טוענים כי ליברפול מנסה לצרף את מגנה השמאלי של פריס סן ז'רמן, לוקא דין.

* אחרי שרוב הקבוצות הגדולות באירופה חיזרו אחריו, ב"דיילי מירור" מדווחים שהמירוץ אחר פול פוגבה, קשרה של יובנטוס, יתמקד בין ארבעה מועדונים: ברצלונה, ריאל מדריד, פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי. בכל מקרה, בסיטי מחפשים גיבוי למקרה שהשחקן לא יגיע, ומתכננים לצרף את פביאן דלף, קשרה של אסטון וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully