וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריי תומפקינס חתם בריאל מדריד, סוני ווימס עוזב את צסק"א מוסקבה

שחקן הפנים שהוזכר כמועמד לחתום במכבי תל אביב מצטרף לבלאנקוס אחרי עונה מצוינת בניז'ני נובגורוד, הפורוורד רוצה לשוב ל-NBA, דנסטון קרוב לאפס, אנטה טומיץ' ממשיך בברצלונה

שחקן ניז'ני נובגורוד טריי תומפקינס. Giuseppe Cottini, GettyImages
השתדרג. תומפקינס/GettyImages, Giuseppe Cottini

לפני כחודשיים דווח באירופה שמכבי תל אביב מעוניינת בטריי תומפקינס, אולם הערב (שלישי) חתם שחקנה של ניז'ני נובגורוד בעונה החולפת בריאל מדריד. תומפקינס (25, 2.08 מ'), בוגר מכללת ג'ורג'יה שנבחר על ידי לוס אנג'לס קליפרס בדראפט של 2011 הוא פורוורד מגוון שהרשים מאוד בעונתו הראשונה באירופה והעמיד ממוצעים של 14.5 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק בליגת ה-VTB.

* אחרי שלוש עונות מצוינות, החליט סוני ווימס לעזוב את צסק"א מוסקבה. הסמול פורוורד המוכשר מעוניין לנסות ולהשיג חוזה ב-NBA, לאחר שהעמיד העונה ממוצעים של 12.2 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק ביורוליג. ווימס שיחק ב-NBA לאחרונה ב-2010/2011, אז העמיד ממוצעים של 9.2 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק במדי טורונטו.

* דיווחים שונים גורסים כי בריאנט דנסטון, שחקן ההגנה של העונה ביורוליג, קרוב לחתימה באנאדולו אפס. אם זה יקרה, שחקן הפנים שזומן לסגל נבחרת סלובניה ליורובאסקט הקרוב יסיים שנתיים מצוינות במדי אולימפיאקוס וימשיך לתחנה הבאה שלו.

* אנטה טומיץ', שהוזכר כמועמד לעשות את הצעד הבא ולהצטרף ליוטה שמחזיקה בזכויות עליו, החליט להאריך את חוזהו בברצלונה עד 2018. שחקן הפנים המוכשר העמיד העונה ממוצעים של 11.5 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק ביורוליג.

* חימקי מוסקבה הודיעה על שחרורו של הגארד הקרואטי הוותיק מרקו פופוביץ'.

* ולנסיה שחררה את קרסימיר לונצ'אר ופבלו אגילאר.

סוני ווימס שחקן צסק"א מוסקבה (ימין). GettyImages
לאן עכשיו? ווימס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully