וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפו אינזאגי פוטר ממילאן, סינישה מיכאלוביץ' מונה למאמן

עכשיו זה רשמי: המאמן שהוליך את הרוסונרי למקום העשירי המאכזב פוטר מתפקידו, המאמן הסרבי המוערך של סמפדוריה יחליפו על הקווים. זלאטן איברהימוביץ' וג'קסון מרטינס עשויים להגיע

זה היה באוויר כבר הרבה זמן והיום (שלישי) זה הפך להיות רשמי: פיליפו אינזאגי, מאמנה של מילאן בעונה החולפת, פוטר מתפקידו אחרי עונה אחת בלבד בתפקיד, ובמקומו מונה סינישה מיכאילוביץ' הסרבי. "מילאן מודיעה שהיא החליטה לפטר את מאמן הקבוצה פיליפו אינזאגי, אנחנו מודים לו על העבודה פה". כך הודיע המועדון באתר הרשמי שלו.

מי שיחליף את אינזאגי בתפקיד התובעני בעונה הבאה הוא סינישה מיכאלוביץ', מאמנה הסרבי בן ה-46 של סמפדוריה בעונה החולפת. הרוסונרי הודיעו רשמית על מינויו של הסרבי לתפקיד המאמן.

מילאן נחלה עונה מאכזבת מאוד תחת שרביטו של אינזאגי. הרוסונרי סיימו את העונה רק במקום העשירי ולא הצליחו להשיג כרטיס אפילו לליגה האירופית. מיכאילוביץ' אימן בעונה החולפת את סמפדוריה, אותה הוביל לעונה יוצאת מן הכלל, שהסתיימה עם המקום השביעי המכובד. בניגוד לעונות הקודמות, מילאן עשויה להיות פעילה מאוד הקיץ גם בשוק ההעברות. אחרי שנפוצו כבר דיווחים לפיהם הקבוצה קרובה להחתים את ג'קסון מרטינס חלוץ נבחרת קולומביה, בצרפת מדווחים שהיום זלאטן איברהימוביץ' ייפגש עם נשיא פריס סן ז'רמן ובמילאן מקווים שהוא יחליט לעזוב את צרפת ולחזור לקבוצה בה הוא כיכב בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully