וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס סטיבנסון עבר לקליפרס תמורת ספנסר הוז ומאט בארנס

הקבוצה של דוק ריברס מצאה את כוח האש אותו חיפשה מהספסל? הסווינגמן שאיכזב בשארלוט נרכש תמורת שני המחליפים: "מצפה בקוצר רוח לעשות מה שאוכל כדי להביא אליפות ללוס אנג'לס"

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול לאנס סטיבנסון שארלוט הורנטס. AP
חיזוק? לאנס סטיבנסון/AP

בעיצומו של גמר ה-NBA הסוער, הושלם הלילה (בין שני לשלישי) טרייד מעניין בהשתתפות לוס אנג'לס קליפרס ושארלוט הורנטס. העסקה שלחה את לאנס סטיבנסון ל-LA תמורת מאט בארנס וספנסר הוז, כשעל פי הדיווחים מדובר בטרייד שהתבשל כבר לפני ארבעה חודשים, קצת לפני תום מועד ההעברות, אך לא יצא בסופו של דבר אל הפועל.

סטיבנסון בן ה-24 עבר עונה איומה במדי ההורנטס, עם ממוצעים של 8.2 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק, שנה אחרי שכיכב באינדיאנה עם 13.8 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים למשחק. הקליפרס, ששילמו ביוקר על הסגל הקצר שלהם בפלייאוף האחרון, יקוו שדוק ריברס יצליח להחזיר אותו לימיו היפים ולשדרג אותם משמעותית, ובמקרה הגרוע מבחינתם הם יוכלו לשתחרר מחוזהו בתום העונה הקרובה.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס ספנסר הוז. GettyImages
נודד לצפון קרוליינה. ספנסר הוז/GettyImages

במכתב פרידה קצר שפרסום בחשבון הטוויטר שלו כתב סטיבנסון: "תודה להורנטס ולשארלוט. למרות שבעונה האחרונה דברים לא הסתדרו כמו שקיוותי, באמת נהניתי מהתקופה שלי בעיר. אתגעגע עמוקות לאוהדי ההורנטס ולחבריי לקבוצה שתמכו בי מאוד לאורך השנה. אני מאחל להורנטס הצלחה בהמשך ומצפה בקוצר רוח לנסות לעשות כל מה שאוכל כדי לעזור לקליפרס ולנסות להביא אליפות".

ריק צ'ו, הג'נרל מנג'ר של ההורנטס, פירסם הודעה משלו בה נכתב: "אנחנו שמחים לצרף זוג וותיקים מוכחים לסגל. ספנסר הוז הוא ביגמן מנוסה שהקליעה שלו מבחוץ נותנת לנו גמישות נוספת בהתקפה, ומאט בארנס הוא וותיק מנוסה שמכיר את ה-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully