וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.6: חואנמי בסאות'המפטון, חוסלו בסטוק סיטי

שני חלוצים ספרדים חדשים בפרמיירליג: הסיינטס שילמו למלאגה 5.1 מיליון ליש"ט, הפוטרס העבירו להאנובר 8 מיליון יורו. ואן דר וארט הוצג בבטיס, אולרייך הצטרף לבאיירן מינכן

ואן דר וארט חותם בבטיס

העברות

* באיירן מינכן הודיעה על החתמתו של שוער שטוטגרט, סוון אולרייך בן ה-26, על חוזה עד לסוף עונת 2018. הבווארים, שישלמו לקבוצתו של השוער כשלושה מיליון יורו, חיפשו שוער שני שיחליף את פפה ריינה, שישב על הספסל של הבווארים במהלך העונה החולפת. אולרייך גדל בשטוטגרט ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2008. מאז רשם 159 הופעות במדיה (26 העונה בליגה).

* סאות'המפטון קנתה ממלאגה את החלוץ בן ה-22 חואנמי. הסיינטס שילמו על שחקן נבחרת ספרד 5.1 מיליון ליש"ט. והוא חתם לארבע שנים.

* סטוק סיטי הודיעה על רכישת חוסלו מהאנובר. היא שילמה על החלוץ הספרדי שכבש בעונה החולפת שמונה שערים, 8 מיליון יורו.

* רפאל ואן דר וארט, קשרה ההולנדי של המבורג ונבחרת הולנד לשעבר, חתם על חוזה לשלוש שנים בשורות בטיס הספרדית, שחזרה הקיץ לליגה הראשונה בספרד. הוא כבר הוצג היום בסביליה.

* ק.פ.ר שירדה לצ'מפיונשיפ, החתימה את החלוץ ג'יימי מאקי, שמגיע לקדנציה שנייה בלופטוס רואד. הוא כבר שיחק בקבוצה בשנים 2010-2013 ומאז עבר בנוטינגהאם פורסט ורדינג.

* מרקו ג'אמפאולו בן ה-47 מונה למאמנה החדש של אמפולי. הוא החליף בתפקיד את מאוריציו סארי, שחתם לפני כמה ימים בנאפולי.

* חוסה אנטוניו רייס, החלוץ הוותיק של סביליה האריך את חוזהו במועדון עד יוני 2017.

* אל ג'זירה מאיחוד האמירויות פיטרה את המאמן אריק גרטס ומינתה במקומו את הברזילאי אבל בראגה.

שמועות

* באנגליה מספרים שנסגרה העברת רדאמל פלקאו ממונאקו לצ'לסי. לסיפור המלא

* "באל מונדו דפורטיבו" הספרדי מדווחים שברצלונה סימנה את מרקו וראטי, קשר פריס סן ז'רמן ונבחרת איטליה שבו מעוניינת גם ריאל מדריד. על פי הדיווח אלופת אירופה תפנה לווראטי במידה שהמו"מ עם פול פוגבה ייכשל.

* אחרי ששמו נקשר עם מעבר אפשרי למנצ'סטר סיטי ופריס סן ז'רמן, בריאל מדריד מאשרים שהם מעוניינים בפול פוגבה, קשרה הנפלא של יובנטוס. זינאדין זידאן אמר בנושא: "הרבה קבוצות מעוניינות בו, ואחת מהן היא ריאל מדריד". בפוגבה מעוניינת כזכור גם ברצלונה ואחת מהשתיים צפויה לקלוט את הכוכב הצרפתי.

* בטורקיה טוענים שגלאטסראיי הגיעה לסיכום על רכישת לוקאס פודולסקי תמורת 1.4 מיליון ליש"ט.

* בקוריירה דלו ספורט האיטלקי מדווחים שמילאן מעוניינת להחתים את ארדה טוראן, קשרה של אתלטיקו מדריד ונבחרת טורקיה.

* מי תזכה בשירותיו של הקשר הבלגי, אקסל ויטסל? באיטליה מדווחים שוויטסל בן ה-26 הודיע לסוכנו כי הוא רוצה לעזוב את זניט סנט פטרסבורג, יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי מועמדות לקלוטו.

* פורטו הצטרפה למירוץ אחרי מארק בארטרה, בלמה של ברצלונה שככל הנראה יימכר הקיץ לאחת הקבוצות שמעוניינות בו.

* על פי דיווח ב"אס" הספרדי, מנצ'סטר יונייטד קרובה מאוד להחתים את יספר סילסן שוער אייאקס ונבחרת הולנד. סילסן מיועד להיות מחליפו של דויד דה חאה, השוער הספרדי שקרוב מאוד לריאל מדריד.

* האם קרלוס טבס עומד לחזור הביתה? באיטליה מדווחים שאוסקר מוסקאריילו סגן נשיא בוקה ג'וניורס נמצא בצ'ילה שם נערך הקופה אמריקה, והוא מתכוון להיפגש ולנסות לסכם עם חלוץ יובנטוס על חזרה לקבוצת האם שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully