וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מרטין דל פוטרו הודיע: אעבור ניתוח שלישי בפרק כף היד

גם הניתוח השני שעבר לא ריפא לחלוטין את אלוף ארצות הברית מ-2009. "עברו עלי ימים קשים וחשוכים, לא ראיתי את האור בקצה המנהרה", אמר בווידאו שפרסם, "אבל לא אוותר, ואעבור ניתוח נוסף"

הווידאו שפרסם דל פוטרו

בשורות רעות הגיעו היום (שני) מכיוונו של חואן מרטין דל פוטרו. הארגנטינאי, אלוף ארצות הברית מ-2009, הודיע בווידאו שצילם כי מצב פרק כף יד שמאל שלו שוב רע והוא יעבור בקרוב ניתוח שלישי. כזכור, דלפו עבר ניתוח באותו מקום לפני שנה וחצי ושוב לקראת סוף השנה שעברה כדי לטפל ברצועות פרק כף ידו, אבל עכשיו הוא ייאלץ לעבור את אותו הליך בפעם השלישית. דל פוטרו שיחק השנה בטורניר סידני בינואר, בו עלה לרבע הגמר ובטורניר מיאמי באפריל, בו הודח בסיבוב הראשון על ידי ואשק פוספיסיל.

בווידאו שפרסם אמר מי שדורג בשיאו במקום הרביעי בעולם: "רציתי להגיד שלום ולעדכן אתכם על מה שקורה בחיי בחודשים האחרונים. לא היינו בקשר למשך זמן מסוים ולא הייתי פעיל ברשתות החברתיות, אז רציתי לעדכן אתכם במה שקורה. עברו עלי כמה שבועות קשים מאוד מאז הטורניר ששיחקתי במיאמי. היו לי ימים עצובים וחשוכים במיוחד. לא ראיתי הרבה אור בקצה המנהרה בגלל מצב פרק כף היד שלי והפציעה הקשה שלי. אבל רציתי לחלוק את החדשות הטובות והן שאני לא מוותר. במשך הזמן הקשה הזה בדקתי אלטרנטיבות. כל התהליך היה בפיקוח הרופא שלי, שבדק אלטרנטיבות. אני רוצה להילחם כדי לחזור ולעשות את מה שאני אוהב, וזה לשחק טניס.

"החלטתי לעבור ניתוח נוסף ואני מקווה שזה יהיה הפתרון הסופי. אני מקווה שאוכל לרפא את פרק כף היד שלי לתמיד. אני רוצה להיות מאושר ובריא. זה מאכזב אותי מאוד שזו כבר פעם שלישית באותו מקום בדיוק".

חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. GettyImages
עוד עוגמת נפש. דל פוטרו/GettyImages

אנה קוניוך זכתה בנוטינגהאם

אנה קוניוך, מהטניסאיות המבטיחות והכישרוניות ביותר בסבב ה-WTA, זכתה היום (שני) בטורניר הראשון בקריירה שלה. הקרואטית בת ה-17, שמדורגת במקום ה-87 בעולם, זכתה בטורניר נוטינגהאם כשניצחה בגמר 6:1, 4:6, 2:6 את מוניקה ניקולסקו הרומנייה במשחק שנדחה עד ליום שני בשל מזג האוויר הסוער שהיה בבריטניה בסוף השבוע החולף.

"זה היה משחק קשה, קשה מאוד", אמרה קוניוך בסיום, "מעולם לא שיחקתי נגד מוניקה בעבר. המערכה הראשונה לא הלכה לי טוב במיוחד, הייתי חייבת להישאר רגועה למרות שזה לא נראה שהייתי רגועה. ידעתי שהמשחק שלי יגיע בסופו של דבר ואמרתי לעצמי שאני הולכת לשחק טוב במערכה השנייה. מוניקה היא שחקנית שקשה לשחק נגדה. יש לה ניסיון והיא ניצלה את זה לטובתה. לזכות בתואר הזה היה כל כך חשוב לי, אז זה מרגיש נהדר. לא ציפיתי לזה, זה משהו מיוחד שלא אשכח לעולם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אנה קוניוך טניסאית קרואטית. GettyImages
קוניוך עם הגביע הראשון בקריירה/GettyImages

רוג'ר פדרר בסיבוב השני בהאלה

טורניר האלה נפתח היום כשרוג'ר פדרר, המדורג שני בעולם וראשון בטורניר, כבר שיחק. השוויצרי עבד קשה מאוד מול פיליפ קולשרייבר המקומי (31 בעולם), אבל הצליח לנצח אותו 6:7 (8), 6:3, 6:7 (5) בתום שעתיים ועוד 11 דקות של משחק. הגרמני הציג משחק מצוין וכבר הוביל 4:5 בשובר השוויון של המערכה השלישית עם שתי הגשות, אבל הפסיד בשתי הנקודות הללו וגם בנקודה הבאה על ההגשה של פדרר וסיים את דרכו בטורניר בצורה אכזרית כבר בסיבוב הראשון.

אלכס זברב הגרמני בן ה-17 (81 בעולם) עלה גם הוא לסיבוב השני עם 4:6, 4:6 מרשים מאוד על ירקו ניימינן הוותיק המדורג 93 בעולם. עוד טניסאי בן 17, בורנה צ'וריץ' (41), ניצח 4:6, 6:3, 3:6 את דונלד יאנג האמריקאי (56).

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
פתיחה לא פשוטה, אבל חייך בסוף. פדרר במהלך המשחק מול קולשרייבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully