וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המדים החדשים של ריאל מדריד, האצטדיון המפואר של רומא

נחשפו המדים החדשים של הבלאנקוס לעונה הבאה, הג'אלורוסי שחררו וידאו ובו הדמיה של האצטדיון החדש שייבנה בעיר. וגם: התמונה המרגשת מהקריקט, הילד שפגש את איברהימוביץ' ונכנס להלם ומהומת הענק בגרמניה

22:25: זה פרס ראוי לאליפות

חאמד חדאדי וחבריו זכו באליפות הליגה האיראנית וחברינו בעמוד הפייסבוק של מנהלת הליגה העלו את התמונה הזו. חתיכת גביע מחלקים שם.

אצלנו מקבלים צלחת. זה מה שמקבלים על אליפות בליגה האיראנית.

‎Posted by ‎מנהלת ליגת העל בכדורסל‎ on‎ יום שני 15 יוני 2015

20:35: התמונה המרגשת של שחקני הקריקט

משחק הקריקט של קבוצת סוראי T20 מול ססקס הופסק ביום ראשון, לאחר ששחקני שחקני סוראי, רורי בארנס ומויסס הנריקס, התנגשו בצורה קשה זה בזה. השניים סבלו משברים קשים בפניהם ונזקקו לזמן רב להתאוששות, ברגעים מלחיצים מאוד באצטדיון. הערב, השניים הגיעו אל חדר הניתוח ובארנס פרסם תמונה מרגשת שלהם מחזיקים ידיים.

18:00: רוברטו פירמינו עם ביצוע מרשים

Manda mais que eu? #quebreabanca! #bethedifference @adidasfootball

A video posted by Roberto Firmino (@roberto_firmino) on

ריאל מדריד חשפה את מדיה החדשים לעונה הבאה. מה דעתכם?

13:00: האצטדיון החדש של רומא

בסוף שנת 2014 רומא הודיעה על התוכנית לבנות אצטדיון חדש לקבוצה. היום, כחצי שנה לאחר מכן, שחררה הקבוצה וידאו רשמי ובו הדמיה של האצטדיון החדש, שעלותו כמיליארד יורו. האצטדיון יכיל בין 50 אלף ל-60 אלף מקומות וצפוי להיפתח ב-2017.

12:50: התגובה המדהימה של הילד שפוגש את איברהימוביץ'

זלאטן איברהימוביץ' הוא שחקן הכדורגל האהוב ביותר על ידי אוהדים רבים. בעיקר בשבדיה. דוגמה נפלאה לכך קיבלנו רגע לפני שריקת הפתיחה במשחק של שבדיה מול מונטנגרו במסגרת מוקדמות היורו. רגע לפני היציאה לכר הדשא, השחקנים התכוננו להמנונים במנהרה והחזיקו את ידיהם של ילדים מקומיים. שניים מהם לא האמינו שהם חוזים באליל שלהם - זלאטן איברהימוביץ'. התוצאה בווידאו שלמטה.

12:35: מהומת ענק בגרמניה

במהלך משחק בליגות הנמוכות בגרמניה, בין פ.צ רוס-וייס ארפורט II ללוקומוטיב לייפציג, עשרות אוהדי לייפציג פרצו לכר הדשא וגרמו להפסקתו של המשחק. מדובר היה במספר חוליגנים שגרמו למהומת ענק, במהלכה נפצעו 31 אנשים מהם שמונה הזדקקו לטיפול רפואי. אגדת העבר, מריו באסלר, שמשמש כמנהל הספורטיבי של לייפציג, ניסה לעצור את המתפרעים אך ללא הצלחה.

12:15: פר מרטסאקר צפה במשחק החמישי בגמר ה-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully